راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باشکوه تر از گذشته در کهگیلویه برگزار می شود
راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باشکوه تر از گذشته در کهگیلویه برگزار می شود
فرماندار کهگیلویه گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال باشکوه تر از گذشته در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید عبدالعزیز موسوی اصل در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان که روز گذشته در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به توطئه های دشمن علیه نظام و ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون اظهار کرد: دشمن با راه اندازی جنگ تمام عیار فرهنگی در صدد تحریک هیجانات قشر نوجوان و جوان و تغییر اذهان آنها نسبت به نظام و اسلام و رهبری است.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه، افزود: روشنگری در حوزه فرهنگی، آموزشی و رسانه ای لازم است که بار دیگر خصم کینه توز را ناکام بگذارد.

وی تصریح کرد: با وجود سوابق درخشان مردم کهگیلویه در وفاداری به ولایت و نظام و انقلاب وقایع اخیر نشان داد که منطقه ما نیز در تیررس جریان ضد انقلاب خارجی و هیجانات ناشی از فضای بی درو پیکر مجازی قرار دارد و نیاز به بررسی دارد.

این مسئول اذعان کرد: مسیر این انقلاب روشن است و با وجود رهبری فرزانه عاقبت بخیری ملت ایران و شکست هژمونی امریکا حتمی است.

موسوی اصل ادامه داد: مردم شهرستان کهگیلویه قدردان برقرار کنندگان نظم و امنیت در شهرستان هستند چون مردم این شهرستان مذهبی و ولایی هستند و مسئولان را در افزایش امنیت کمک میکنند.

این مسئول با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان کهگیلویه، خاطر نشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در کهگیلویه امسال باشکوه تر از سال های گذشته با حضور گسترده مردمی مهر باطلی بر دهان استکبار و منافقین خواهد زد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب