راه اندازی کمپ غربالگری ویروس کرونا در ورودی یاسوج
راه اندازی کمپ غربالگری ویروس کرونا در ورودی یاسوج

✅به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد ، ایستگاه غربالگری ویروس کرونا درجاده اقلید به یاسوج فعال شد. فریادجنوبfaryadejonoob.ir 🔴با هماهنگی های صورت گرفته تیم غربالگری ویروس کرونا در ورودی شهریاسوج مستقر شد. 🔴مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: دراین استان برای مقابله با این […]

✅به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد ، ایستگاه غربالگری ویروس کرونا درجاده اقلید به یاسوج فعال شد.

فریادجنوبfaryadejonoob.ir

🔴با هماهنگی های صورت گرفته تیم غربالگری ویروس کرونا در ورودی شهریاسوج مستقر شد.

🔴مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: دراین استان برای مقابله با این ویروس اقدامات مختلفی انجام شده است.

🔶جهانبین افزود: با بیان اینکه در همین راستا پست غربالگری در ورودی شهر یاسوج از روز وفات حضرت زینب س تدارک دیده شده است افزود: کار غربالگری ، تست اولیه و آموزش‌هایی در خصوص شناخت ویروس کرونا به مسافرانی که به شهریاسوج وارد میشوند توسط نیروهای هلال احمر ، و با همکاری سپاه پاسداران و تیپ مقتدر 48فتح و دانشگاه علوم پزشکثی استان ارائه می‌شود.

🔶وی با اشاره به اینکه تاکنون مورد مشکوک به کرونا در این طرح غربالگری مشاهده نشده بیان کرد: در صورت مشاهده، فرد یا افراد با علایم مشکوک در فضای پیش بینی شده قرنطینه و برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان شهید جلیل شهریاسوج اعزام میشوند.