راه لنده به تراب در حوزه استحفاظی اداره کل راهداری است/به جای تشویش اذهان عمومی،به فکر توسعه باشید
راه لنده به تراب در حوزه استحفاظی اداره کل راهداری است/به جای تشویش اذهان عمومی،به فکر توسعه باشید
گاهی اوقات اصحاب رسانه و صاحبان قلم میخواهند دلسوزی کنند،ثوابی ببرند ودرکارخیری شریک شوند،اما متاسفانه بدون تحقیق عمل میکند و نه تنها ثوابی شامل حال آنها نمی شود بلکه خودراهم مدیون دیگران هم میکنند واین گونه قلم فرسایی کردن  آن هم بدون کوچکترین اطلاعی نسبت به  احداث پل وراه سازی تداعی کننده ضرب المثل مشهوری است که گفته اند"اومد ابروشو درست کنه، زد چشمشم کور کرد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب یکی از رسانه های محلی دریکی ازشهرهای گرمسیری استان کهگیلویه وبویراحمددر یک تیتر خبری باعنوان تعلل راه و شهرسازی در ارائه نقشه راه لنده -تراب  به نقد اداره راه وشهرسازی اقدام نموده که اداره طرح و مطالعات مسیر راه و شهر سازی استان ،جوابیه ای در این خصوص ارسال که عینا منتشر می گردد.

بسم الله الرحمن الرحیم

گاهی اوقات اصحاب رسانه و صاحبان قلم میخواهند دلسوزی کنند،ثوابی ببرند ودرکارخیری شریک شوند،اما متاسفانه بدون تحقیق عمل میکند و نه تنها ثوابی شامل حال آنها نمی شود بلکه خودراهم مدیون دیگران هم میکنند واین گونه قلم فرسایی کردن  آن هم بدون کوچکترین اطلاعی نسبت به  احداث پل وراه سازی تداعی کننده ضرب المثل مشهوری است که گفته اند”اومد ابروشو درست کنه، زد چشمشم کور کرد”
دررابطه باخبری که با عنوان “تعلل راه و شهرسازی در ارائه نقشه راه لنده -تراب”تهیه نقشه و جمع آوری اطلاعات یک محور،بانشریک خبر” راست آزمایی ان اثبات  نشده ،بلکه  زمین تا آسمان فرق میکند”وبایددر تهیه یک نقشه باید کارگروهی فنی دخیل باشند. نیاز به زمان دارد.

گفته شده  پروژه سال۹۵ کلنگ زنی شده  ولی هنوزنقشه ندارد؟؟؟؟؟ا

اگر نقشه ندارد،پس  پل تراب با این عظمت و۴کلیومتر از مسیرلنده تراب توسط سردبیر آن سایت محلی  طراحی گردیده !!!
لازم به یادآوری است ،تمام نقشه های اجرای مسیر ، یک بار در سال ۹۶  که به مناقصه ای عمومی رفته بود ،برای فرماندار محترم و مهندس خسروی مسئول فنی شرکت اسکان از مجموعه بنیاد محترم علوی ارسال شد و  این مدارک نیاز به بروزرسانی دارد.
لذا  این پروژه جز راهای فرعی استان است که زیرنظر اداره محترم کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و در حوزه  ی اختیارات آن اداره کل می باشد.
بنایراین بهتر است  به جای این همه تشویش اذهان عمومی ،رایزنی های لازم توسط مسئولان ودلسوزان شهرستانی اتخاذ تا این مسیر از راه فرعی خارج و به راه اصلی ارتقاء یابد ،چون که ادامه این محور به عنوان راه اصلی لنده_تشان در حال اجرا می باشد.

باتشکر

محمدرودشتیان

اداره طرح و مطالعات مسیر راه و شهر سازی