رای و اندیشه ی ما را نخریدست کسی/ دشت ما،بیشه ی ما را نخریدست کسی../به قلم حسین شهرخ پور
رای و اندیشه ی ما را نخریدست کسی/ دشت ما،بیشه ی ما را نخریدست کسی../به قلم حسین شهرخ پور

فریاد جنوب؛ یادداشت ارسالی مخاطبین است واین پایگاه خبری تمام یا قسمتی از آن را رد وتابید نمی کند ،مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند. به نام آنکه تن را نور جان داد خرد را سوی دانایی عنان داد رای و اندیشه ی ما را نخریدست کسی دشت ما،بیشه ی ما […]

فریاد جنوب؛ یادداشت ارسالی مخاطبین است واین پایگاه خبری تمام یا قسمتی از آن را رد وتابید نمی کند ،مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند.

به نام آنکه تن را نور جان داد
خرد را سوی دانایی عنان داد
رای و اندیشه ی ما را نخریدست کسی
دشت ما،بیشه ی ما را نخریدست کسی..
منطقه بویراحمد و دنا در طول تاریخ همواره افرادی متخصص،متعهد و کاردان را در خود پرورش داده و دارای منابع طبیعی و ثروتی نهفته در دل این خاک می باشد اما با وجود چنین ثروتی در طول چند سال گذشته نه تنها شاهد پیشرفت و رشد اقتصادی در این دیار نبودیم بلکه به ضرس قاطع می توان گفت که موقعیت اقتصادی،فرهنگی،ورزشی و حتی توریستی را در منطقه از دست دادیم و این از دست دادن ها و رشد نکردن ها به چند دلیل می باشد.
۱.فساد سیستماتیک در ادارات قومی و قبیله ای۲.انتخابات پوپولیستی۳.وعده های پوشالی و پنهان کاری۴.روی کار امدن افراد فاقد تخصص..بنابراین بر خود لازم می داریم در انتخابات پیش رو به افراد متخصص و متعهد رای دهیم..
ب نقل از شهید چمران”آنکس ک تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست”
رای من اشکهای من ب حال مردم سرزمینم است
رای من صدای من است ک در گلو خفه است
رای من،رای سرامدن زمستان است
رای من آزادی بیان من است
رای من،رای دکتر بهرامی است..

به قلم مهندس حسین شهرخ پور