فریاد جنوب/ یادداشت ارسالی : چندی پیش، رسانه های وابسته به چهره ها و جریانهای سیاسی مشخص در پی انتصاب شایسته سرکار خانم آذر صفایی نیابا تیتری مبنی بر “نقدی بر انتصاب صفایی نیا به عنوان معاون استاندار/ تیرهای خطایی کلانتری که به سنگ می خورد” سعی بر اعمال فشار رسانه ای داشته اند که […]


فریاد جنوب/ یادداشت ارسالی : چندی پیش، رسانه های وابسته به چهره ها و جریانهای سیاسی مشخص در پی انتصاب شایسته سرکار خانم آذر صفایی نیابا تیتری مبنی بر “نقدی بر انتصاب صفایی نیا به عنوان معاون استاندار/ تیرهای خطایی کلانتری که به سنگ می خورد” سعی بر اعمال فشار رسانه ای داشته اند که خوشبختانه آگاهی جامعه مانع از پذیرش چنین تیترهای بی اساسی است. نگارنده محترم اول آنکه همان یک تیتر شما را بسی خطاست. اولا متن نگاشته شده شما تخریب است و نه نقد. چه منطقی به شما اجازه داده است که تهمت و افترا را نقد تعریف کنید؟ ثانیا قرار نیست و نبوده که که تیرهای مسئولین به اهداف شما اصابت کند و هر تیری به هدف شما اصابت نکرد را تیر خطا قلمداد کنید. این از دید شما به سنگ خوردن را با چشم جامعه بنگرید خواهید دید که تیر کلانتری برخلاف نظر مبارک تان به هدف خورد، چرا که از دید مردم فهیم و با اصالت استان کهگیلویه و بویراحمد تیری به هدف اصابت کرده است که سیبل مصالح و توسعه جامعه و استانمان را هدف بگیرد نه در پی انحصار طلبی شما، سایر چهره هاو جریانات سیاسی باشد.
شاید از آنکه یک بانوی توانمند اصلاح طلب به پستی دست یافته که تا کنون دست هیچ بانوی دیگری به آن نرسیده برآشفته اید، که در این باره باید یادآور شویم که عمل مهم و اساسی در انتصاب ایشان و دیگر انتصابهای جناب آقای کلانتری توانمندی و عملکرد بوده است. در کمتر از دوسالی که خانم صفایی نیا به عنوان مدیر کل امور بانوان در استان منصوب بود در حد توان به مشکلات زنان و بانوان استان رسیدگی کرد و مستقیم بین بانوان حضوریافت از جمله فعالیت های ایشان در کمتر از دوسال مسئولیت ا در این منصب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1-پیگیری طرح پایلوت زیلایی با محوریت حل مشکلات زنان زیلایی تا انعقاد تفاهم نامه با معاونت توسعه ریاست محترم جمهوری.
2-اجرای طرح توسعه سلامت جسم وروان زنان ودختران استان باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی استان.
۳- پیگیری جهت حل مشکلات زنان دیشموک ازجمله احداث خوابگاه دخترانه واجرای طرح تاب آوری علیرعم اینکه مدیریت آسیب های اجتماعی به عهده دفتر جتماعی استانداری می باشد.
۴- بازدید مستمر از مناطق وبخشهای محروم استان از جمله زیلایی، سیلاب کلوار،تنگ تامرادی،باغچه جلیل ،پهون باشت ،دیشموک قلعه رئیسی، چاروستا، توگبری چرام وروستاهای بهمئی درراستای بررسی وضعیت زنان ودختران.
۵- تدوین سند توسعه زنان استان با همکاری معاونت زنان وخانواده ریاست جمهوری برای اولین بار.
۶- برگزاری نمایشگاه های عرضه تولیدات زنان کار آفرین روستایی وعشایری در استان وخارج از استان.
۷-طرح توانمند سازی زنان بی سرپرست وبد سرپرست.
آیا هنگامه ای که به زعم خود قلم فرسایی می کردید و هیچ افترایی به ذهنتان خطور نکرد جز اینکه تعداد 30 نفر در زمان سرپرستی ایشان در شهرداری یاسوج استخدام شدند به این نکته توجه نکردید که ایشان تنها کمتر از 2 ماه سرپرست شهرداری بودند و روند استخدام از این میزان بیشتر زمان می برد یا به این نکته که آن استخدامی ها در زمان نامبرده نبوده. توصیه می کنیم یا افترا نزنید یا اگر افترایی می زنید به این نکات ریز ولی رسوا کننده توجه کنید.
در پایان انتصاب شایسته سرکار خانم آذر صفایی نیا را به ایشان و مردم فهیم و شجاع استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و از استاندار محترم جناب آقای کلانتری که با شجاعت و درایت و بدون توجه به فشارهای اعمال شده از سوی چهره ها و جریانات سیاسی، اقدام به انتصاب هایی موثر و مبتنی بر عملکرد فردی و سازمانی داشته اند کمال تقدیر و تشکر را داریم.