افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024
پ
  • شناسه : 1943
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
  • ۰ دیدگاه

رضازاده نماینده کازرون: دوران بزن‌دررو تمام شده؛ این را در گوش خود فرو کنید

رضازاده نماینده کازرون: دوران بزن‌دررو تمام شده؛ این را در گوش خود فرو کنید
رضازاده نماینده کازرون: دوران بزن‌دررو تمام شده؛ این را در گوش خود فرو کنید

پایگاه اطلاع‌رسانی فریادجنوب دو هفته پس از حوادث خون‌بار شهرستان کازرون، رویارویی نماینده مردم این شهرستان در مجلس و امام جمعه شهر کازرون نیز با حواشی زیادی همراه شد. به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از ریواس جنوب ،حسین رضازاده نماینده مردم در مجلس به‌عنوان حامی طرح تقسیم شهرستان کازرون و حجت‌الاسلام محمد خرسند امام […]

پایگاه اطلاع‌رسانی فریادجنوب

دو هفته پس از حوادث خون‌بار شهرستان کازرون، رویارویی نماینده مردم این شهرستان در مجلس و امام جمعه شهر کازرون نیز با حواشی زیادی همراه شد.

به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از ریواس جنوب ،حسین رضازاده نماینده مردم در مجلس به‌عنوان حامی طرح تقسیم شهرستان کازرون و حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه شهر کازرون به‌عنوان مخالف سرسخت این طرح، در آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان کازرون درحالی با هم روبه‌رو شدند که مسئولان ارشد سیاسی استان ازجمله معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این نشست حاضر بودند.

اما آنگونه که ایمان احمدی -خبرنگار فارس- گزارش کرده، این آیین بیش از تودیع و معارفه، به صف‌کشی سران موافق و مخالف طرح تقسیم کازرون تبدیل شد و در نهایت هم به ترک جلسه از سوی امام جمعه رسید.

** وظیفه دارم عوامل اصلی حوادث کازرون را به مردم معرفی کنم

بر پایه این گزارش، پس از صحبت‌های امام‌جمعه شهر کازرون نوبت به نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس رسید تا در پشت تریبون قرار بگیرد و نشان دهد عزمش برای سخنانی طوفانی جزم است.

حسین رضازاده در ابتدای سخنان خود از رسانه‌ها خواست تا به جای آگهی زدن به دنبال آگاهی دادن باشند و گفت: من نه‌تنها به عنوان نماینده همه مردم شهرستان کازرون، بلکه به‌عنوان نماینده ۸۰ میلیون جمعیت ایران وظیفه دارم حوادث کازرون را ریزبه‌ریز بیرون بیاورم و عوامل اصلی آن را به مردم معرفی کنم.

** داستان قسم نماینده

وی در ادامه با اشاره به انتقاد مردم کازرون که معتقدند “رضازاده در ایام انتخابات در نمازجمعه سوگند یاد کرده که موضوع ایجاد شهرستان کوه‌چنار را پیگیری نکند اما بلافاصله بعد از رای آوردن برخلاف سوگند خود عمل کرده”، گفت: موضوع تقسیمات کشوری یک چیز معمولی است و من هم به‌عنوان نماینده تمام مردم شهرستان کازرون سوگندی که در نمازجمعه خوردم این بود که درمقابل حرف مردم نایستم.

** دوران بزن‌دررو تمام شده؛ این را در گوش خود فرو کنید!

رضازاده در ادامه با بیان اینکه دوران بزن‌دررو تمام شده، گفت: تا الان هرکسی هرکاری دلش خواسته در کازرون انجام داده، اما تا زمانی که من نماینده مردم هستم دیگر اجازه نمی‌دهم این‌طور باشد. این را همه در گوش خود فرو کنند و اگر کسی تا حالا نفهمیده، از این به بعد بیشتر بفهمد!

** ما از آنهایی که در زندان‌اند، روشن‌تر فتنه‌گری کردیم!

این نماینده مجلس حوادث اخیر کازرون را فتنه‌ای جدید خواند و در ادامه با طرح پرسشی گفت: مگر کسانی که الان چند سال‌ است به دلیل فتنه در زندان هستند چکار کردند که ما نکردیم؟ ما خیلی روشن‌تر فتنه‌گری کردیم. کسانی که در همین شهر مسوولیت داشتند و انتظار داشتیم که واقعیت را به مردم بگویند، دروغ گفتند و کاملاً حقایق را وارونه جلوه دادند.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس افزود: ما وقتی به دروغ بگوییم موضوع ایجاد شهرستان جدید غیرقانونی است و به حضور افراد در خیابان مشروعیت دهیم، نتیجه‌اش چه می‌شود؟

** قهر امام جمعه و خواهش معاون استاندار

اما صحبت‌های تندوتیز رضازاده که به اینجا رسید، امام‌جمعه کازرون به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد.

نماینده مردم کازرون هم که حالا دیگر عصبانی شده بود، خطاب به حجت‌الاسلام خرسند گفت باید بنشینید و صحبت‌های مرا گوش دهید، اما امام‌جمعه کازرون از سالن جلسه خارج شد تا این‌بار معاون سیاسی استاندار مجبور به واکنش شود.

پژوهش جهرمی خطاب به نماینده کازرون گفت: آقای رضازاده؛ ما امروز نیاز به آرامش داریم اما فرمایشات شما کمکی به آرامش نمی‌کند.

معاون استاندار فارس افزود: من خواهشم این است که در رابطه با آینده صحبت کنید نه اینکه بخواهیم بپردازیم که چه عوامل و چه کسانی مقصر حوادث کازرون بوده‌اند. اگر بنده هم مقصر باشم به پای میز محاکمه خواهند آورد، اما در حال حاضر ما نیاز به آرامش داریم.

** در کازرون مدیریت دست مدیران نیست، دست آنهایی است که عده‌ای را جلوی پادگان جمع می‌کنند!

با وجود این تذکر معاون سیاسی استاندار که نگران ملتهب شدن مجدد فضا بود، اما رضازاده ترجیح داد فرمان سخنان خود را بر همان ریل براند.

نماینده کازرون مجدداً صحبت‌های خود را از سر گرفت و با بیان اینکه فضا را طوری کرده‌اند که اجازه نمی‌دهند حرف حق را مردم بشنوند، گفت: فتنه‌انگیزی می‌کنند و مسیر مردم را به سمت دیگری تغییر می‌دهند. در این شهر شوربختانه مدیریت دست مدیران نیست، بلکه مدیریت دست آنهایی است که عده‌ای را جلوی پادگان جمع می‌کنند.

** وقتی فتیله پایین آمد…

اما رئیس مجمع نمایندگان فارس در اواخر صحبت‌های خود که شاید احساس کرد جّو جلسه ملتهب شده، ترجیح داد حالا دیگر کمی فتیله را پایین بکشد و کمی طوفان خود را جمع‌وجور کند!

رضازاده گفت: مردم شریف کازرون که سال‌های سال آبروداری کردند و جزو بهترین شهرهای کشور بودند، در این حوادث صدمه دیدند و این‌ها چیزهایی بود که باعث رنجیدن خاطر همه‌ی ما شد.

رضازاده با تاکید بر آنکه دوستی و برادری‌ مردم قائمیه و کوهمره و کازرون همچنان ادامه دارد، افزود: باید از گذشته درس بگیریم و از این به بعد به دنبال اتحاد و انسجام باشیم و به افرادی که دنبال فاصله و تفرقه بین مردم هستند، گوش ندهیم. هرچه فاصله‌ها کم‌تر شود، دوستی و برادری بین مردم بیشتر خواهد شد.

برچسب ها

نقاطی که در شهر یاسوج قابلیت واگذاری اینترنت پرسرعت فیبر نوری( FTTH)است ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقاطی که در شهر یاسوج قابلیت واگذاری اینترنت پرسرعت فیبر نوری( FTTH)است

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمدبه  نقاطی که در شهریاسوج قابلیت واگذاری FTTH هست ،اشاره کرد وگفت ؛ محله های باهنر،ابوذر،ریحان ،محمودآباد، روبروی بیمارستان شهید جلیل ،کوی مخابرات ، شهادت ، گلستان و شاهد ۲۴و۲۵ مجهزبه فیبر نوری هستند وساکنین محترم این مناطق می توانند از اینترنت پرسرعت فیبر نوری استفاده کنند. 

بازدید امروز  معاونت عمرانی استاندار از اجرای عملیات تکمیل پل چهارم بشار ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید امروز معاونت عمرانی استاندار از اجرای عملیات تکمیل پل چهارم بشار

با پیگیرهایی معاونت عمـرانی استاندار که انجام داده است پل چهارم بشار در آستانه افتتاحیه قرار گرفته است./ عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۴ شروع شد‌.

بازدید میدانی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سادات محمودی پاتاوه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید میدانی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سادات محمودی پاتاوه

حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از منطقه سادات محمودی پاتاوه بازدید کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.