رضا دهبانی پور : حق تعیین سرنوشت را برای مردم به رسمیت بشناسید
رضا دهبانی پور : حق تعیین سرنوشت را برای مردم به رسمیت بشناسید
عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج، گفت: اجازه دهید تا یک رقابت واقعی در یک انتخابات آزاد فارغ از نتیجه آن رقم بخورد، لطفا حق تعیین سرنوشت را برای مردم به رسمیت بشناسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب، هرچه به روزهای سرنوشت‌ساز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می‌شویم، تنور انتخابات در حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد داغ‌تر می‌شود.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از دیرباز تاکنون همیشه حساسیت خاصی داشته است و با اعلام حضور چند چهره سیاسی در روزهای گذشته برای کاندیداتوری شدن در این حوزه انتخابیه و صحبت‌های آنان در حمایت از عملکرد خود، این حساسیت را بیشتر از پیش کرده است.

دکتر رضا دهبانی‌پور عضو هئیت علمی دانشگاه یاسوج و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نسبت به صحبت‌های برخی از کاندیدای این حوزه انتخابیه واکنش نشان داد و در پیامی در فضای مجازی نوشت:

« در گذشته نمانیم»
حال که همه خدمات دولت ها را قباله خود کرده و از وظیفه اصلی نمایندگی عدول نموده‌اید باید مسئولیت توسعه نیافتگی و وضعیت بغرنج کهگیلویه بزرگ را هم بپذیرید.

به مردم پاسخ دهید که فرصت های طلایی این مملکت را (فروش فراوان نفت با قیمت‌های رویایی) چگونه از دست داده و حوزه انتخابیه‌تان در هیچ بعدی توسعه یافته نیست؟!

اجازه دهید تا یک رقابت واقعی در یک انتخابات آزاد فارغ از نتیجه آن رقم بخورد. با گزارش نویسی های کاذب رقبا نباید از صحنه حذف شوند و خود را با حذف رقبای پرسشگر غیرپاسخگو نکنید و زیر شعارهای ذهنی و غیرعملی پنهان نکنید. لطفا حق تعیین سرنوشت را برای مردم به رسمیت بشناسید.

  • منبع خبر : فریاد جنوب