رقابتهای اسکیت آلپاین قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی یاسوج در حال برگزاری است
رقابتهای اسکیت آلپاین قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی یاسوج در حال برگزاری است

مسابقات اسکیت آلپاین قهرمانی کشور به میزبانی شهر یاسوج در پارک ولایت در حال برگزاری است. به گزارش فریاد جنوب ، آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :این مسابقات با حضور هفت استان ،رقابت های اسکیت آلپاین قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از صبح […]

مسابقات اسکیت آلپاین قهرمانی کشور به میزبانی شهر یاسوج در پارک ولایت در حال برگزاری است.

به گزارش فریاد جنوب ، آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :این مسابقات با حضور هفت استان ،رقابت های اسکیت آلپاین قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از صبح امروز پنجشنبه  در یاسوج آغازشدو تا عصر جمعه ادامه دارد .

حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حضور تیم های استانهای تهران الف ،تهران ب ،خوزستان ،مازندران ،خراسان رضوی ،اصفهان و کهگیلویه وبویراحمد در این رقابت ها خبر و اظهار داشت :90 ورزشکاران در دو بخش بانوان و آقایان در این رقابتها حضور دارند.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:این رقابتها در دو بخش جوانان و بزرگسالان برگزار و در هر رده سنی چهار نفر برتر به اردوی تیم ملی اسکیت آلپاین کشور دعوت می شوند.
آرمان حاتمی ،ضمن تشکر از علوی مدیر کل ،فدراسیون اسکیت کشور ،هیات اسکیت استان و کسانی در میزبانی این رقابتها همکاری دارند تصریح کرد :این رقابتها در ماده های مارپیچ کوچک ،جاینت و اسلالوم برگزار می شود.
اضافه می کنم این رقابتها تا عصر روز جمعه 10 آبانماه در محل پارک ولایت شهر یاسوج در حال برگزاریست.
رقابتهای اسکیت آلپاین قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یاسوج آغاز شد