رقابت های اسکیت آلپاین قهرمانی کشور در یاسوج برگزار می شود
رقابت های اسکیت آلپاین قهرمانی کشور در یاسوج برگزار می شود

رئیس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت های اسکیت آلپاین (روی چمن) قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار می شود. به گزارش فریاد جنوب ، احسان بهرامی  اظهار داشت: این دوره از رقابت ها از ۹ تا ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار خواهد […]

رئیس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت های اسکیت آلپاین (روی چمن) قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار می شود.

به گزارش فریاد جنوب ، احسان بهرامی  اظهار داشت: این دوره از رقابت ها از ۹ تا ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

وی افزود: مردان و زنان اسکیت باز رده های سنی جوانان و بزرگسالان هشت استان کشور در این رقابت ها حضور یافته و به مدت سه روز به مصاف یکدیگر می روند.

رئیس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ورزشکاران مرد و زن شرکت کننده در این رقابت ها از استان های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، تهران، مازندران، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، ایلام و خوزستان هستند.

بهرامی عنوان کرد: افراد برتر این رقابت ها به اردوی تیم های ملی اسکیت آلپاین مردان و زنان رده های سنی جوانان و بزرگسالان دعوت می شوند.