روابط عمومی یک نهاد مشورتی _ تخصصی تاثیرگذار در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی است
روابط عمومی یک نهاد مشورتی _ تخصصی تاثیرگذار در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی است
فریادجنوب :مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز جهانی "ارتباطات و روابط عمومی" از آن به عنوان یک فرصت ارزشمند یاد کرد و گفت: امیدوارم اندیشمندان، مسئولان و دست‌اندرکاران به موضوع آسیب‌شناسی در عرصه روابط عمومی و ارتباطات توجه داشته باشند تا با توانمندسازی هر چه بیشتر روابط عمومی‌ها، کمک به نهادینه شدن جایگاه و ساختار آن‌ها در راستای حل مشکلات گامی مؤثر در راستای رشد و توسعه سازمان بردارند.
مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که در اداره کل ارتباطات شرکت برگزار شد ، ضمن قدردانی از همکاران این اداره کل و همکاران روابط عمومی های مناطق مخابراتی سراسر کشور به نقش موثر ارتباطات در توسعه و تقویت برند داخلی و خارجی شرکت مخابرات ایران اشاره کرد.
به گزارش فریادجنوب وبه نقل از  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام روابط عمومی را یک عامل حیاتی در حمایت از قدرت و ارزش برند های یک سازمان در برابر تمامی ذی نفعان دانست و گفت: باید به دنبال ایجاد روابطی موثر با مخاطبان کلیدی مانند مشتریان و سهامداران باشیم زیرا آنان بر نتایج کسب و کار با خرید محصولات و سرمایه گذاری در پروژه های توسعه ای سازمان نقش کلیدی و مهمی ایفا می کنند.
وی با اشاره به اینکه حوزه ارتباطات یکی از ارکان مهم کسب وکار امروزی است گفت: روابط عمومی ها ارکان درون و برون کسب‌وکار را به یکدیگر پیوند می‌دهند و این پیوند می تواند ارتباط مؤثرتری با عموم و جامعه برای کسب فرصت های بیشتر برقرار کند. بنابراین در شناساندن صحیح برند کسب‌وکار و جایگاه و کیفیت آن به مخاطبین موثر هستند.
مهندس بیدخام همچنین خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها نقطه اتصال بین همه ی ذی نفعان و سازمان ها هستند که وظیفه برقراری ارتباط صحیح و اصولی با مخاطبان، دریافت انتظارات و خواسته‌های آن‌ها، اطلاع‌رسانی شفاف، آگاه‌سازی جامعه از فعالیت‌های درون سازمان و توضیح سیاست‌های آن را بر عهده دارد.
وی افزود: روابط عمومی نه به عنوان یک نهاد تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی تاثیرگذار در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و توجه به ارتباطات اثربخش و کارا جوهره روابط عمومی است .
در پایان مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز جهانی “ارتباطات و روابط عمومی” از آن به عنوان یک فرصت ارزشمند یاد کرد و گفت: امیدوارم اندیشمندان، مسئولان و دست‌اندرکاران به موضوع آسیب‌شناسی در عرصه روابط عمومی و ارتباطات توجه داشته باشند تا با توانمندسازی هر چه بیشتر روابط عمومی‌ها، کمک به نهادینه شدن جایگاه و ساختار آن‌ها در راستای حل مشکلات گامی مؤثر در راستای رشد و توسعه سازمان بردارند.