روزهای طلایی پسا کرونا در انتظار گردشگری کشور و استان / با تدبیر و همدلی ، از آزمایش کرونا ، (نتیجه مثبت )بگیریم
روزهای طلایی پسا کرونا در انتظار گردشگری کشور و استان / با تدبیر و همدلی ، از آزمایش کرونا ، (نتیجه مثبت )بگیریم

در این مدت برای ارزیابی ، تعامل و عقد قرارداد های دائم و فصلی ، با حفظ موارد بهداشتی و ایمنی ، از شمال تا جنوب کشور سفر داشتم و فرصت را مغتنم شمرده و رایزنی هایی نیز انجام شده . و قطعا به یاری خدا و با اتمام دوره این بیماری ( مقطعی ) ، با وجود افراد خبره از راس گردشگری استان و همکاران کاربلدشان ، تا افراد و سرمایه گذاران توانمندی که پتانسیل های میزبانی استان را تقویت میکنند ، آینده گردشگری را کاملا روشن و پر رونق میبینم .
به امید روز های روشن و پربار صنعت زیبای گردشگری ، در جای جای میهن عزیزمان ، علی الخصوص سرزمین چهار فصل (استان سرافراز کهگیلویه و بویر احمد ) و همچنین یاسوج ( پایتخت طبیعت ایران زمین

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،مجتبی جعفری فعال گردشگری طی یادداشت ارسالی به این پایگاه خبری ازروزهای طلایی پسا کرونایی برای صنعت گردشگری استان گفت وافزود؛ در هیاهوی نا امیدی و بی انگیزگی حاکم بر کشور ، و تاثیر منفی غیر قابل انکار این ویروس کشنده بر صنعت گردشگری ، عدم توجه به فرصت های پیش رو ، میتواند لطماتی جبران ناپذیر بر پیکر نحیف این صنعت وارد آورد .

مدیر سابق جهانگردی ازتبدیل تهدید به فرصت ویروس کرونا گفت ؛
سرمایه گذاران عرصه گردشگری ، لغو سفرهای نوروزی مسافران و کنسل شدن رزرو ها را ، خیزی برای سفر های حداکثری تابستانی از طرف مردم بدانند .
طبیعتا مردم عزیز کشورمان که در کوچکترین تعطیلی ، فرصت را غنیمت شمرده و راهی سفر به نقاط مختلف کشور میشوند ، با از دست دادن سفرهای نوروزی ، قطعا برای جبران عدم سفر ، برنامه ای کامل و جامع برای فصل تابستان ، که با توجه به پیش بینی های متخصصین بهداشتی و درمانی کشور مبنی بر اتمام دوره ویروس کرونا در اواخر اردیبهشت ، و همچنین رسیدن فصل گرما ، که ان شاءالله پایان کار ویروس کرونا نیز میباشد ، تدارک میبینند .
عضو هیئت رئیسه قایقرانی استان گفت ؛حال با توجه به فصل غیر پیک و رکود سفر و گردشگری ، توصیه میشود ، سرمایه گذاران از این تعطیلات اجباری ، به نحو احسنت برای تامین ، آماده سازی ، نوسازی ، بروزرسانی و رفع معایب و تکمیل زیرساخت های مجموعه های گردشگری خود استفاده کنند . تا به یاری و امید به خدا در تعطیلات تابستان ، که به اعتقاد بنده پر رونق ترین تابستان ، برای گردشگری میهن عزیزمان است ، با آمادگی کامل و روحیه ی خوب و پرانژی بتوانند ، میزبانیِ در خور شانی از مردم عزیز کشورمان ، پس از یک دوره سخت داشته باشند .
شما میزبانان وظیفه سنگینی بر عهده دارید . زیرا هر خانواده پس از تحمل شرایط سخت دوران کرونا و خانه نشینی ، قطعا به تجدید انرژی و روحیه نیاز دارد . و رقم زدن خاطرات خوب برای از یاد بردن سختی ها ، وظیفه کسی نیست ، جز شما فعالین و فرشته های لبخند بر لب عرصه ی گردشگری .

دبیر انجمن ورزش های هوایی استان افزود : با توجه به سیاست مدیریت محترم میراث فرهنگی و گردشگری ، جناب آقای صفایی ، بر اتمام پروژه های گردشگری نیمه تمام و حل مشکلات زیر ساختی اماکن و تاسیسات گردشگری ، پیشنهاد میشود ، آن اداره کل محترم ، با اختصاص تسهیلات ارزان قیمت و بلند مدت ، زمینه را برای دوران درخشان گردشگری پسا کرونا ، به نحوی فراهم آورد که تفاوت قبل و بعد از کرونا در گردشگری استان مشهود باشد . و الگویی برای استان های دیگر کشور عزیزمان باشیم .
همچنین پیشنهاد میشود آن اداره محترم ، با هماهنگ کردن کلیه ی واحدهای گردشگری ، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی یکپارچه هتلداری ، میزبانی و نیز زبان های تخصصی به صورت مجازی ، نهایت بهره را از خلع بوجود آمده برده و این تهدید را تبدیل به یک فرصت بزرگ نموده تا از بی انگیزگی فعالین گردشگری کاسته و امید را در دل این قشر مهم استان که سهم بزرگی در اقتصاد و شکوفایی سرزمین ۴ فصل و پایتخت طبیعت ایران دارند را زنده نگاه دارد

عضو هیئت رئیسه انجمن های ورزشی استان افزود ؛در این مدت برای ارزیابی ، تعامل و عقد قرارداد های دائم و فصلی ، با حفظ موارد بهداشتی و ایمنی ، از شمال تا جنوب کشور سفر داشتم و فرصت را مغتنم شمرده و رایزنی هایی نیز انجام شده . و قطعا به یاری خدا و با اتمام دوره این بیماری ( مقطعی ) ، با وجود افراد خبره از راس گردشگری استان و همکاران کاربلدشان ، تا افراد و سرمایه گذاران توانمندی که پتانسیل های میزبانی استان را تقویت میکنند ، آینده گردشگری را کاملا روشن و پر رونق میبینم .
به امید روز های روشن و پربار صنعت زیبای گردشگری ، در جای جای میهن عزیزمان ، علی الخصوص سرزمین چهار فصل (استان سرافراز کهگیلویه و بویر احمد ) و همچنین یاسوج ( پایتخت طبیعت ایران زمین )

جعفری در پایان یک پیشنهاد جالب ودرخور تامل به دولت ومجلس داد وگفت ؛به دولت و مجلس هم پیشنهاد میشود جای بنزین نوروزی و ایجاد انگیزه ی افزایش سفر برای مردم ، در این شرایط حساس ، طرح بنزین تابستانی با سهمیه بیشتر رو برای هموطنان در نظر بگیره ، تا مردم امید به بهبود شرایط تا تابستان رو لمس کنند و باور کنند که دولت خود نیز مصمم به مهار قطعی ویروس در تابستان است . این کار نیز باعث کاهش ترس مردم از این ویروس کوچک ( در برابر انسان های با اراده ی بزرگ )میشود . که به گفته محققان و تاکید مقام معظم رهبری ترس از کرونا خطرش بیشتر از خود ویروس است ‌.