روز پرکار سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد و بازرسان این مرکز/ تصاویر
روز پرکار سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد و بازرسان این مرکز/ تصاویر

سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد، گفت: اوضاع در شهرستان بویراحمد مناسب نیست، اگر مردم و صنوف همکاری نکنند اوضاع از کنترل خارج خواهد شد. به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد؛ دکتر محمد یزدان پناه اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی بیماران کووید ۱۹ در شهرستان، مرکز […]

سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد، گفت: اوضاع در شهرستان بویراحمد مناسب نیست، اگر مردم و صنوف همکاری نکنند اوضاع از کنترل خارج خواهد شد.

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد؛ دکتر محمد یزدان پناه اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی بیماران کووید ۱۹ در شهرستان، مرکز بهداشت بویراحمد در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری به طور مستمر و شبانه روزی فعالیت ها و بازرسی های خود را افزایش داده و در تمام زمینه ها نظارت و بازرسی شدید انجام می دهد.

وی افزود: امروز و در ادامه فعالیت های قبلی اکیپ های بازرسی مرکز بهداشت بویراحمد در قالب چند تیم مجزا شروع به بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بازار، پاساژها، جمعه بازار، نمایشگاه مصلی، ایستگاه غربالگری نمودند و اینجانب نیز به صورت مستمر و حضوری بر این فعالیتها نظارت مستقیم داشتم.

وی ضمن گلایه مندی از برخی شهروندان و کسبه داران مخصوصا پاساژها خاطرنشان کرد: در یکی از پاساژهای شهر که لباس محلی جهت عروسی ها کرایه می دهند وضع بسیار نامناسبی مشاهده کردیم به طوری که فقط تعدادی از مغازه داران از ماسک استفاده کرده بودند و ازدحام مردم در این مکان بسیار زیاد، بدون رعایت فاصله گذاری، فاقد ماسک که تذکرات و آموزش های لازم را به آنها دادیم.

وی در پایان گفت: اوضاع در شهرستان بویراحمد مناسب نیست، اگر مردم و صنوف همکاری نکنند اوضاع از کنترل خارج خواهد شد، از مردم تقاضا داریم که در هیچ مراسمی شرکت نکنند جز در موارد خیلی ضروری به بازار نروند و در صورت لزوم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و وسایل حفاظتی خرید خود را انجام دهند و بلافاصه به منزل برگردند.