روشنفکر در کمیسیون آموزش و تحقیقات/نماینده‌ای که برای حضور در دو کمیسیون مهم مجلس امتیاز لازم را کسب کرد
روشنفکر در کمیسیون آموزش و تحقیقات/نماینده‌ای که برای حضور در دو کمیسیون مهم مجلس امتیاز لازم را کسب کرد
فریاد جنوب_ در حالی برخی رسانه‌ها عجولانه و غیر حرفه‌ای تیتر زدند " روشنفکر از کمیسیون‌های تخصصی جا مانده"، اما این نماینده مجلس در کمیسیون مهم و تاثیرگذار " آموزش و تحقیقات" نقش آفرینی خواهد کرد.

فریاد جنوب_ در حالی برخی رسانه‌ها عجولانه و غیر حرفه‌ای تیتر زدند ” روشنفکر از کمیسیون‌های تخصصی جا مانده”، اما این نماینده مجلس در کمیسیون مهم و تاثیرگذار ” آموزش و تحقیقات” نقش آفرینی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب مهدی روشنفکر جزو معدود نمایندگانی بوده که برای حضور در دو کمیسیون مهم ” آموزش و تحقیقات” و ” اجتماعی” یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امتیاز لازم را کسب کرده است.

نماینده بویراحمد ،دنا و مارگون با توجه به شایستگی‌های تحصیلی از جمله دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی و سوابق کاری و مسئولیت‌های مختلف همچون معاون ت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس دانشکده تربیت معلم،دکتری مدیریت کسب و کار و مسئولیت سرپرست فرمانداری امتیاز لازم را برای حضور در کمیسیونهای آموزش و تحقیقات و اجتماعی مجلس کسب کرد.

مهدی روشنفکر بعد از بررسی و ارزیابی‌های انجام شده تصمیم گرفت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نقش آفرینی کند.