رونمایی از فیلم سینمایی تک تیرانداز (فرزند قهرمان استان کهگیلویه و بویراحمد شهید عبدالرسول زرین  )در جشنواره فیلم فجر
رونمایی از فیلم سینمایی تک تیرانداز (فرزند قهرمان استان کهگیلویه و بویراحمد شهید عبدالرسول زرین  )در جشنواره فیلم فجر
«تک‌تیرانداز» فیلمی قهرمان محور است که برشی کوتاه از حضور حماسی شهید عبدالرسول زرین فرزند قهرمان استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان اکشن روایت می‌کند

هم‌زمان با آغاز اکران‌های فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، از پوستر رسمی این فیلم دفاع مقدسی رونمایی شد.

فریادجنوبfaryadejonoob.ir

«تک‌تیرانداز» فیلمی قهرمان محور است که برشی کوتاه از حضور حماسی شهید عبدالرسول زرین فرزند قهرمان استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان اکشن روایت می‌کند.

کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علی‌رضا کمالی، عبدالرضا نصاری، حسین پوریده، اسماعیل خلج، حسین شریفی و … ترکیب بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:
تک تیرانداز ایرانی کابوسی مرگبار برای افسران و فرماندهان ارتش بعث شده است. صدّام شخصاً برای سر او جایزه تعیین می کند. مزدروان و زبده‌ترین نیروهای ارتش بعث عازم ماموریت می‌شوند تا دستور رسمی صدام عملی شود…

شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان هماره بیداری. شهیدان، پیامبران حماسه انسان اند که ما را مسئولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است، نازل فرموده اند.
مدافعان وطن با گذشت از همه هستی خود و با توکل بر خدا این سرزمین را پاسبانی کردند ،
در جنگ تحمیلی حس برادری و وطن‌دوستی در نهاد یکایک مردمان به باور رسیده بود به طوری که آنچه موجب ماندگاری پدیده دفاع مقدس شد و دنیا در برابر آن تعظیم و تحسین کرد و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت، فرهنگ ایثار ،وطن دوستی و شهادت طلبی بود.

امید است بتوانیم همیشه رهرو حقیقی راه شهدا باشیم و آرمان های امام شهدا و شهیدان را بیش از پیش به ثمر بنشانیم