ریزش ترانشه فاضلاب،  حبس و فوت پیمانکار پروژه در شهر دوگنبدان
ریزش ترانشه فاضلاب،  حبس و فوت پیمانکار پروژه در شهر دوگنبدان
علی محمد غریبی؛ مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان گفت: قبل از ظهر امروز ترانشه فاضلاب در شهر دوگنبدان ریزش کرد.

به گزارش فریاد جنوب وی گفت؛ به علت سستی زمین پس از بارش های اخیر قسمتی از محل اجرای شبکه فاضلاب شهر دوگنبدان حدفاصل پشت استادیوم تختی- ورودی محله رزمندگان ریزش نمود.
غریبی اظهار داشت؛ در این سانحه پیمانکار پروژه و کارگران که درون کانال قرار داشتند دچار سانحه شدند و چند نفر از کارگران به محض شروع ریزش از کانال خارج شدند اما متاسفانه به علت ریزش پر حجم خاک و میلگرد، پیمانکار پروژه در کانال محبوس شد.
وی تصریح کرد؛ بلافاصله در تماس با نیروهای امدادی ، تیم هایی از پلیس، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری و آبفا در محل حادثه حاضر شدند و عملیات جهت نجات فرد محبوس آغاز شد که متاسفانه تلاش ها برای بیرون کشیدن فرد محبوس و نجات ایشان از زیر خاک ترانشه ریزش کرده تا ساعاتی ادامه داشت که به دلیل حجم زیاد خاک، عمق ترانشه و سستی زمین، تلاش عوامل امدادی پیرامون زنده ماندن فرد محبوس بی نتیجه و ایشان فوت نمودند.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان ضمن تسلیت به بیت داغدار متوفی و تشکر از تلاشهای بی وقفه عوامل امدادی در حادثه مورد نظر گفت؛ مرحوم وحید عبدی پور از پیمانکاران با تجربه در اجرای پروژه های آب و فاضلاب بود و برای ایشان آمرزش و مغفرت الهی و همچنین برای بازماندگان سوگوار و بیت داغدارشان از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی مسئلت می نمائیم.