زارعی در لوداب :با نگاه قومیتی از زمانه عقب خواهیم افتاد/با استفاده از تجارب گذشته مسیر را بهتر طی می کنم
زارعی در لوداب :با نگاه قومیتی از زمانه عقب خواهیم افتاد/با استفاده از تجارب گذشته مسیر را بهتر طی می کنم

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، غلام محمد زارعی روز گذشته در نشست هم اندیشی با مردم روستای تل دراز لوداب عنوان کرد : الان ما در شرایط سخت جنگ اقتصادی هستیم در جنگ نظامی مرزها مورد تعرض قرار می گیرد اما در جنگ اقتصادی سفره ها و معیشت مردم هدف دشمن است . زارعی ادامه […]

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، غلام محمد زارعی روز گذشته در نشست هم اندیشی با مردم روستای تل دراز لوداب عنوان کرد : الان ما در شرایط سخت جنگ اقتصادی هستیم در جنگ نظامی مرزها مورد تعرض قرار می گیرد اما در جنگ اقتصادی سفره ها و معیشت مردم هدف دشمن است .

زارعی ادامه داد : در این شرایط ما باید به گونه ای حرکت کنیم که وقتی در محضر مردم قرار می گیریم این عزیزان از اقدامات انجام شده به نیکی یاد کنند چرا که آنان بهترین داوران هستند .

وی اضافه کرد : البته بنای کار ما هم رضایت مردم بود آمدیم تا محرومیت ها برداشته شوند و به مردم توجه کنیم و من خوشحال هستم که در طول ۸ سال دوران نمایندگی به یاد ندارم به کسی بی حرمتی کرده باشم .

نماینده دو دوره مجلس بویراحمد و دنا در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده برای لوداب در زمان نمایندگی خود پرداخت و گفت : خرسند هستم که لودابی را که ۸ سال پیش تحویل گرفتیم الان در وضعیت بسیار ممتاز تری قرار گرفته است البته این پایان کار برای این بخش نیست بلکه میانه راه است که می بایست آن را به سرمنزل مقصود برسانیم.

غلام محمد زارعی اظهار داشت : خوشحال هستم در این ۸ سال بدون هیچ ریاکاری و عوام‌فریبی معمول سیاسی که در جامعه ما وجود دارد صرفا بعنوان یک وظیفه در راه مسئولیتی که مقابل مردم داشتم ذره ای کوتاهی نکردم .

زارعی در ادامه با انتقاد از قومیت گرایی گفت : الان در دورانی هستیم که قوم گرایی ، منطقه گرایی و قطب بندی در آن جایی ندارد، چرا که اگر بخواهیم نگاه قومیتی داشته باشیم از زمانه عقب خواهیم افتاد و برای جامعه مشکلاتی بوجود می آید .

زارعی گفت : بنای بنده بر ایجاد اشتغال بر مبنای عدالت است ممکن است افرادی از طرق مختلف شغل دست و پا کرده باشند و من بی اطلاع باشم اما اصل عدالت است .

زارعی خاطرنشان کرد : هر کسی هم جای من باشد با این معضل بیکاری باید دست و پنجه نرم کند ضمن اینکه بی اخلاقی هایی هم وجود دارد اگر کسی سر کار رفت هزاران گزارش و نامه پراکنی علیه او انجام می شود تا او را از کار بیکار کنند .

وی گفت : می خواهیم با استفاده داز تجارب گذشته مسیر آینده را بهتر طی کنیم و باید تلاش کنیم کارشکنی ها و مزاحمت های سیاسی که صرفا سیاسی و شخصی است کاهش پیدا کند .

 

  • منبع خبر : فصلی نو