زارعی یک پای فینال
زارعی یک پای فینال

متن زیر ارسالی مخاطب هست واین پایگاه خبری تمام یا قسمتی ازآن را ردوتایید نمی کند ،مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند حامد افتخاری پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir این روزها همه می بینیم ، فضای جامعه درگیر مسئله ایست بنام انتخابات ، مسئله ای که اذهان جامعه را در ابعاد مختلف […]

متن زیر ارسالی مخاطب هست واین پایگاه خبری تمام یا قسمتی ازآن را ردوتایید نمی کند ،مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند

حامد افتخاری

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

این روزها همه می بینیم ، فضای جامعه درگیر مسئله ایست بنام انتخابات ، مسئله ای که اذهان جامعه را در ابعاد مختلف درگیر خود کرده است ، چگونگی مسیر انتخابات و جهت گیری احاد مردم بسوی یک کاندیدا و بالا بودن اقبال یک کاندیدا سوالاتیست که دائما در افکار مردم در حال چرخش است ، این روزها گروهای مردمی که گرد یک کاندیدا جمع شده اند به تب تاب انتخابات بیشتر می افزایند تا با موج بازی مقبولیت شخص مورد نظرشان را در این دریای مردمی وافر جلوه دهند .

آنچه که این روزها بر بدنه اجتماعی تاثیر می گذارد میزان حامیانی نیست که پشت سر یک کاندیدا در حرکت و با شعار سر دادن ها او را با هر توصیفی می ستاین و یا با تعریف و تمجید کردن ها او را پیروز انتخابات می پندارند ، بلکه میزان محبوبیتیست که آن شخص نزد عموم دارد و عامه مردم او را قبول داشته باشند .

غلام محمد زارعی اینبار با دستی پر وارد صحنه انتخابات شده است و برای بازی برد باخت نیامده است ، ایشان ۸ سال شبانه روز با حضور حداکثری خود در میان مردم ارتباطات صمیمی خود را با بزرگان ، ریش سفیدان ، معتمدین ، جوانان ، ….. در هر نقطه ای حفظ کرده ، و در طول این سالها دائما با سرکشی از آنها پایگاه های رای خود را در اکثر مناطق با رویش های جدیدی گسترده کرده است .

غلام‌محمد زارعی‌ ، در سال ۹۸ با تغییرات استراتژیک خود در حوزه مدیران کل استانی ستون های ادارات مهم را همراه خود کرد ، در حوزه ادارات می توان گفت که بالای ۹۰٪ مدیران کل در روز انتخابات همراه زارعی خواهند بود و برای حفظ جریان زارعی نهایت تلاش خود را خواهند کرد ، تا با پشت گرمی زارعی بر مسند خود باقی بمانند .

غلام‌محمد زارعی ، در همه طوایف و ایلات حامیان قوی و پای کاری دارد که تماما سرسخت برای قبولی ایشان با همراهی و تلاش های درون طایفه ای در تلاشند ، که این نشان از گستردگی جریانی ایشان در همه اقوام است .

غلام محمد زارعی ، امروز در جایگاهی رسیده که نیروهای اصلاح طلب و اصولگرا همراه ایشان ایستاده و در تلاشند تا چنین فضای که هم امنیت سیاسی برای انها برقرار است و هم اخلاق سیاسی پایدار است حفظ شود ، اگر چه خصوصیات اخلاقی و رفتاری ایشان تاثیری بزرگ بر روابط صمیمی او با تمام حامیانش به این فضا کمک می کند ولی نگاه سیاسی ایشان مبنی بر یک نگرش نسبت به همه مردم با احساس و عواطف درونی خود به تعهد حامیانش به این جریان مردمی افزوده است .

غلام‌محمد زارعی ، یک پای فینال است ، و این موضوع را کاملا در فضای رسانه ای و مجازی این حوزه شاهدیم ، که چگونه حامیان دیگر کاندیدا رقیب خود را زارعی می پندارند ، اگر چه حجم تخریب ها در فضای انتخابات همیشه بالاست و عده ای با نگاه تخریبگرایانه سعی در جهت دادن نگرش عوام دارند ، ولی با ۱۶ سال حضور زارعی در یک پای فینال نشان داد که هر چقدر تخریب شود او محبوب تر می شود.

غلام‌محمد زارعی ، را می توان به مرد دقیقا ۹۰ هم تشبیه داد ، شاید که در این فضا برخی رقبای او با تخریب و تضعیف او می خواهند از نردبان او بالا بروند ، ولی در انتخابات های واپسین نشان داد که او سیاستمداری زیرک و کارکشته است ، و گلوله های خود را زمانی شلیک می کند که در وسط هدف بخورد و فرصتی برای حریف باقی نماند .

غلام‌محمد زارعی ، را خود می توان به تنهایی یک جریان دانست ، مردی زیرک و باهوشی که با حافظه قوی خود به تنهای بخش بزرگی از این جریان را هدایت می کند ، که این موضوع برای همه مردم جالب است که چطور با یک بار برخورد هر شخصی را کاملا می شناسد و به خاطر دارد که او کیست .

پس باید دید که کدام یک از کاندیدا رقیب غلام‌محمد زارعی در فینال خواهند بود .