زلزله سیاسی در چاروسا | عهد و پیمان مردم چاروسا با جریان تحول گرایی + گزارش تصویری
زلزله سیاسی در چاروسا | عهد و پیمان مردم چاروسا با جریان تحول گرایی + گزارش تصویری
مردم خونگرم و صدیق ایل سترگ طیبی در حماسه‌ای تاریخی ظهر جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ با جریان تحول گرایی و یاوران توسعه و تعالی عهد و پیمانی ناگسستنی بستند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، امروز جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در سپهر سیاسی و آینده مردم کهگیلویه و شهرستان‌های چهارگانه اتفاق مهمی رقم خورد و در تشکیلات سیاسی، تغییرات عمده‌ای صورت گرفته است.

بسیاری از چهره‌های سیاسی و افراد معتمد بخش چاروسا که طی ۲۴ سال گذشته حامی سید محمد موحد بوده و در دوره‌های گذشته بخش مهمی از تشکیلات سیاسی وی محسوب می‌شدند، همگام با جمع زیادی از مردم این بخش از که عملکرد موحد نماینده کهگیلویه ناراضی بودند در حماسه‌ای تاریخی و سرنوشت‌ساز از تشکیلات سیاسی سیدمحمد موحد در شهر قلعه‌رئیسی و بخش چاروسا جدا شده و به تشکیلات سیاسی سردار هاشمی پور پیوستند.

بخش چاروسا با جمعیتی بیش از ۲۳ هزار نفری خود از دیرباز تاکنون همواره یکی از مراکز مهم سیاسی شهرستان کهگیلویه و یکی از حوزه‌های مهم، تأثیرگذار و تعیین‌کننده در سرنوشت انتخابات کهگیلویه بزرگ به شمار می‌رود. بخش چاروسا دارای ۱۱۵ روستا، ۳۰ دهیاری و یک شهرداری است و در تعیین میزان سبد رأی نامزدهای انتخاباتی، یک حوزه مهم و حیاتی محسوب می‌شود که امروز توسط سردار هاشمی‌پور فتح شد.

بسیاری از چهره‌های شاخص و حامیان تشکیلات سیاسی موحد طی ۲۴ سال گذشته در بخش چاروسا در یک تصمیم تاریخی، امروز جمعه ۲۶ آبانماه با دعوت از سردار هاشمی پور در شهر قلعه‌رئیسی میزبان سردار سازندگی بودند و به طور رسمی حمایت خود از سردار هاشمی‌پور را اعلام کردند. بخش چاروسا از این پس به نام سردار هاشمی‌پور رقم خورده و یکی از پایگاه‌های اصلی این نامزد انتخاباتی به شمار می‌رود.

حاج یدالله فاطمیان فرماندار سابق شهرستان لنده، سید داریوش فاطمیان نفر اول شورای شهر قلعه رئیسی و خانواده، عیسی مطهری رئیس ستاد جوانان موحد در چاروسا، سیروس فتحی از فرهنگیان باسابقه و تئوریسین‌های انتخابات در چاروسا، دکتر علی اژدر فرهنگی توانمند و سخنران ستادهای انتخاباتی تشکیلات سیاسی موحد، دکتر اسلام مشرفی، خانواده روستا، خانواده شهید پیرامون، خانواده کربلایی علی بهرامی برادر شهید پیرایش و فرزندش حاج سعید بهرامی از بازاریان خوشنام کهگیلویه، محمدقلی کریمی‌پور، حافظ حافظیان از وکلای باسابقه کهگیلویه، خانواده‌های انصاری، توحیدی، بیا و فرزانه، امیرخان نعمت‌زاده، محمد بخشایش از معتمدین شورای حل و اختلاف چاروسا، خانواده‌های داریوش فتحی، آرچین و الهی‌نیا و بادین از جمله خانواده‌هایی بودند که ظهر امروز جمعه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ از حمایت سید محمد موحد انصراف داده و با سردار سازندگی حاج عدل هاشمی‌پور عهدی و پیمانی دوباره بستند تا بخش چاروسا توسط سردار سازندگی فتح الفتوحی دوباره شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی