زمان برگزاری آیین اختتامیه سوگواره های “مشک تشنه” و “جلوه های عاشورایی” اعلان شد
زمان برگزاری آیین اختتامیه سوگواره های “مشک تشنه” و “جلوه های عاشورایی” اعلان شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: آیین اختتامیه ی ششمین سوگواره‌ شعر عاشورایی (مشک تشنه) و نخستین سوگواره عکاسی با موبایل (جلوه‌های عاشورایی) در شهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، عبدالکریم عبودی با اشاره به اینکه آیین اختتامیه ششمین سوگواره شعر عاشورایی مشک تشنه و نخستین سوگواره عکاسی با موبایل (جلوه‌های عاشورایی) در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در سوگواره مشک تشنه، شاعران استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های فارسی (کلاسیک و سپید) و بومی به رقابت پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، افزود: همچنین اختتامیه نخستین سوگواره شهرستانی عکاسی با موبایل (جلوه‌های عاشورایی) که با گستره شهرستانی بود، نیز برگزار خواهد شد.

عبودی در ادامه افزود: تعداد ۵۱۲ اثر به دبیرخانه سوگواره شعر مشک تشنه و ۲۰۱ اثر به دبیرخانه سوگواره عکاسی، ارسال شد.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، ضمن تشکر از همه عوامل و کسانی که برای برگزاری این دو آیین همکاری کردند، خاطرنشان کرد: این سوگواره‌ها در تاریخ ۲۲ / ۶ / ۱۴۰۲ (چهارشنبه) ساعت ۱۶ در محل مجتمع فرهنگی هنری شماره ۱ دهدشت، با حضور برگزیدگان، شاعران، عکاسان، مردم فهیم و شریف کهگیلویه و مسؤولین شهرستانی و استانی، برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی