زمان ومکان تشییع وخاکسپاری زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک مشخص شد
زمان ومکان تشییع وخاکسپاری زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک مشخص شد
بدینوسیله به اطلاع عموم می رساند؛ آیین تدفین، تشییع و خاکسپاری آن زنده یاد به معبود پیوسته، در روز یکشنبه 1400/9/21ساعت 1/5 عصر در یاسوج آرامستان روستای بازرنگ برگزار می گردد. از عموم عزیزانی که قصد حضور و همراهی با خانواده معزا را دارند ملتمسانه خواهانیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت فرمایند. ضمناً مراسم استقبال از ساعت 10 صبح در جلوی ساختمان دانشگاه آزاد در جاده شیراز و آیین وداع ابتدا در محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان رأس ساعت 11 صبح و سپس در محوطه اداره کل صدا و سیما با همکارانش انجام می گیرد.

ب به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ، زمان و مکان تشییع زنده یاد استاد سید حمدالله خواهش نیک مشخص شد

آه و افسوس و حسرت که قلم در بیان اوصاف و فضائل حسنه، انسانی و دینی استاد فرزانه دکتر سید حمدالله خواهش نیک عاجز است و البته در بیان ابراز همدردی صمیمانه ی قاطبه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و استانهای همجوار از تمامی اقشار و صنوف به ویژه جامعه فرهنگی و رسانه ای کشور در سوگ این بزرگمرد علم و اخلاق، عاجز تر.
با قامتی شکسته و قلبی اندوهبار، تسلیم امر پروردگار و منت پذیر الطاف بی شائبه ی عموم سروران معظم هستیم و اجرشان را از خداوند سبحان مسئلت داریم.
بدینوسیله به اطلاع عموم می رساند؛ آیین تدفین، تشییع و خاکسپاری آن زنده یاد به معبود پیوسته، در روز یکشنبه 1400/9/21ساعت 1/5 عصر در یاسوج آرامستان روستای بازرنگ برگزار می گردد.
از عموم عزیزانی که قصد حضور و همراهی با خانواده معزا را دارند ملتمسانه خواهانیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت فرمایند.
ضمناً مراسم استقبال از ساعت 10 صبح در جلوی ساختمان دانشگاه آزاد در جاده شیراز و آیین وداع ابتدا در محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان رأس ساعت 11 صبح و سپس در محوطه اداره کل صدا و سیما با همکارانش انجام می گیرد.