سید ناصر حسینی پور با تکنولوژی بیگانه نیست / سامانه “نماینده من” روش مدیریتی روز دنیاست / در زمینه فناوری، یک سر و گردن از تشکیلات تمام نماینده‌های ادوار گذشته بالاتریم
سید ناصر حسینی پور با تکنولوژی بیگانه نیست / سامانه “نماینده من” روش مدیریتی روز دنیاست / در زمینه فناوری، یک سر و گردن از تشکیلات تمام نماینده‌های ادوار گذشته بالاتریم
ندانعمتی سید محمد علی حسینی پور در گفت‌وگو با فریاد چنوب در گچساران اظهار کرد: نماینده گچساران و باشت در مجلس بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات دغدغه بررسی مشکلات مردم با توجه به حجم نامه ها و درخواست ها در حوزه انتخابی خود را داشتند.

وی بیان کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات و درخواست های مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت و همچنین با توجه به محدودیت‌های سامانه‌هایی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد، سید ناصر حسینی پور ایده استفاده از راه حل‌های اختصاصی مبتنی بر تکنولوژی را مطرح و با تشکیل کارگروه مربوطه آن را اجرایی کردند.
مشاور نماینده مردم گچساران و باشت در امورفناوری با اشاره به اینکه این طرح یک اقدام نو و تازه بود که از سوی نماینده گچساران و باشت اجرا شد، تصریح کرد: طراحی و اجرای سامانه جامع با نام ” نماینده من ” انجام شد و مردم از طریق این سامانه نامه‌ها و در خواست‌های خود را برای نماینده حوزه انتخابیه خود ارسال می کنند.
حسینی پور عنوان کرد: در این سامانه یک لایه بیرونی وجود دارد که مردم آن را دیده و از طریق آن درخواست خود را ارسال می‌کنند اما از لایه درونی و فرآیندهای اصلی آن که با هدف تسهیل و تسریع امور مربوط به دفاتر است، اطلاعی ندارند.
وی گفت: از آغاز به کار نماینده گچساران حدود ۶ ماه در مجلس می گذرد که تعداد درخواست های مردمی در این سامانه رو به افزایش است.
ابداع سامانه ای جدید که تا کنون بی سابقه بوده است
مشاور نماینده مردم گچساران و باشت در امور فناوری با اشاره به اینکه امکانات درونی سامانه ” نماینده من ” به گونه ای است که تاکنون هیچ نماینده‌ای این‌گونه سامانه‌ای رانداشته است، تصریح کرد: درخواست های مردم از طریق این سامانه دریافت و به دفاتر شهرستان ها ارسال و پس از مطالعه الکترونیکی آنها از طریق سامانه بدون نیاز نامه‌نگاری کتبی و به صورت آنلاین در مرکز استان و در دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در تهران پیگیری و در صورت لزوم از سوی نماینده امضا میشود.
حسینی پور بیان کرد: با وجود این سامانه الکترونیکی دیگر نیازی به مکاتبات کاغذی و اتلاف وقت نیست نماینده گچساران در هر کجا که باشد از طریق لپ‌تاپ خود و با کلیک بر روی یک دکمه اقدامات لازم را انجام می دهد. نامه‌های صادر شده از طریق این سامانه قابلیت اعتبارسنجی آنلاین دارند و بدین ترتیب امکان جعل یا دستکاری آنها وجود ندارد.
مشاور نماینده در امور فناوری اظهار کرد: همچنین از طریق این سامانه نماینده مردم گچساران و باشت نظارت و سنجش عملکرد دفاتر را به آسانی و با دقت کافی انجام داده و به پارامترهایی همچون میزان پیگیری پرونده‌ها در هر دفتر، میانگین زمان پاسخگویی و… در داشبورد مدیریتی خود دسترسی خواهد داشت.
سید ناصر حسینی پور در استفاده از تکنولوژی روز تبحر خاصی دارد
مشاور نماینده مردم گچساران و باشت در امور فناوری اضافه کرد: نماینده مردم گچساران و باشت با تکنولوژی روز بسیار آشناست در استفاده از آن نیز تبحر خاصی دارد، به گونه‌ای که با سلیقه خود در منزل شخصی یک دفتر مجهز به وسایل و تجهیزات روز راه‌اندازی کرده و از آن‌ها استفاده می‌نماید.
حسینی پور عنوان کرد: متاسفانه شاهد حرف های عوام فریب برخی افراد هستیم که سعی در مخدوش کردن چهره انقلابی و ولایت مدار این نماینده مردمی در شهرستان‌های انتخابیه وی دارند.
حسینی پور ادامه داد: در مدت همکاری‌ام با نماینده محترم این را به وضوح لمس کردم که خیلی از افراد با ابراز غرض‌های شخصی خود سعی در کند کردن حرکت چرخ های توسعه و خدمت به مردم را دارند.
نماینده مردم گچساران و باشت تمام پسوردهای لازم را از بهارستان گرفته بود
مشاور نماینده مردم گچساران و باشت در امور فناوری خاطرنشان کرد: زمانی که سید ناصر حسینی پور تمام مراحل قانونی را برای ورود به مجلس طی کردند تمام پسورد‌های لازم را از سوی مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی دریافت کردند. حسینی پور بیان کرد اینگونه نیست که بعد از شش ماه تازه به دنبال یاد گرفتن روشن شدن سیستم کامپیوتر باشیم! بلکه با طراحی یک ساز و کار جامع، بهینه و مبتنی بر فناوری آن هم طی فقط چند ماه، در این زمینه یک سر و گردن از تشکیلات تمام نماینده‌های ادوار گذشته بالاتریم و قدم به میدان خدمت به مردم گذاشته‌ایم.

  • نویسنده : ندا نعمتی