سخنی با فرهیختگان و همشهریان عزیز گچساران
سخنی با فرهیختگان و همشهریان عزیز گچساران

با توجه به وظیفه خطیر نخبگان و فرهیختگان گرامی و جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی در انتخاب اصلح لازم دانستم نکاتی را در این خصوص با توجه به بازدید های میدانی و چهره به چهره به سمع و نظر عزیزان برسانم. در شرایط کنونی کشور و تحریم های خصمانه کشورهای غربی به ویژه […]

با توجه به وظیفه خطیر نخبگان و فرهیختگان گرامی و جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی در انتخاب اصلح لازم دانستم نکاتی را در این خصوص با توجه به بازدید های میدانی و چهره به چهره به سمع و نظر عزیزان برسانم.

در شرایط کنونی کشور و تحریم های خصمانه کشورهای غربی به ویژه آمریکای جنایتکار علیه کشور عزیزمان نیاز مبرم به وحدت و آرامش در سطح جامعه بیش از هر زمانی احساس می شود.

با توجه به انتخابات پیش رو و لزوم انتخاب اصلح و افراد شایسته ، متخصص و با نفوذ در سطح ملی و فرا ملی که قدرت چانه زنی و پرستیژ بین الملی را در راستای صیانت از منافع کشور داشته باشند، نیاز است فرهیختگان و جوانان ضمن اعلام حمایت و روشنگری جهت القای این امر مهم به آحاد جامعه تلاش مضاعفی داشته باشند.

بی شک ملت همیشه در صحنه گچساران و باشت به کرات نشان داده اند که برای تعیین سرنوشت خود و کشور در همه مقاطع خطیر و حساس نظام جمهوری اسلامی پیش قدم بوده و منویات رهبر انقلاب را چراغ راه خود قرار داده اند.

دکتر تاجگردون نماینده محترم شهرستانهای گچساران و باشت چهره ای با کاریزمای ملی و بین الملی که در طول این هشت سال نمایندگی با شایستگی عضو مهمترین کمیسیون مجلس (برنامه و بودجه و تلفیق) و کارشناس مسایل اقتصادی در تصمیمات مهم ملی و بین الملی در کنار سران نظام قرار داشته و مورد تایید رهبری است و ایشان علاوه به سرکشی به حوزه انتخابیه خود به طور متوسط (هر ماه یک بار) و بازدید از طرحها و سر کشی به روستاها و شرکت در جلسات استانی و شهرستانی و تهیه اعتبار و بودجه در مهمترین تصمیمات ملی و بین الملی کشور شرکت کرده و تمام وقت و انرژی خود را صرف خدمت به نظام و ملت قرار داده تا جایی که سلامت ایشان در مقطعی به خطر افتاد.

ضمن احترام به نامزدهای حوزه گچساران و باشت در حال حاضر و شرایط خطیر این روزهای کشور و نیاز نظام جمهوری اسلامی به حفظ وحدت و استفاده از متخصصین و کارشناسان زبده ، متنفذ ، شناخته شده و مورد تایید نظام و رهبری لزوم حمایت قاطع از دکتر تاجگردون و ایجاد وحدت در این خصوص و دوری از بد اخلاقی سیاسی توصیه میشود .

مردم فهیم گچساران و باشت قطعا دلخوریهایی از باب اشتغال و سرکشی از خانواده ها ، پاسخ به تلفن و….. از نماینده خود دارند ، لیکن در خصوص شایستگی ، توانمندی ، تخصص و تعهد ایشان نسبت به سایرین هیچگونه تردیدی ندارند.

به امید خدا مردم فهیم گچساران و باشت شرایط تاجگردون و کشور را در این هشت سال درک کرده و دوباره با ایشان برای فرداهای بهتر منطقه و کشورمان بیعت دوباره خواهند کرد.

  • نویسنده : شهاب رضوی