سخنی با مخالفان تاجگردون
سخنی با مخالفان تاجگردون

فریاد جنوب – این روز ها بحث اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون در مجلس ،بحث داغ محافل و مجالس در استان است.تاجگردون انقدر بزرگ هست که به اعتقاد نگارنده بیش از انکه او به به کرسی مجلس نیاز داشته باشد ، این مجلس است که به امثال تاجگردون نیاز دارد وبیش از انکه به حمایت همشهریانش […]

فریاد جنوب – این روز ها بحث اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون در مجلس ،بحث داغ محافل و مجالس در استان است.تاجگردون انقدر بزرگ هست که به اعتقاد نگارنده بیش از انکه او به به کرسی مجلس نیاز داشته باشد ، این مجلس است که به امثال تاجگردون نیاز دارد وبیش از انکه به حمایت همشهریانش نیاز داشته باشد.

این مردم شهرستان های گچساران وباشت هستند که به تاجگردون نیاز دارند. هواداران تاجگردون و کسانی که با هدف روشن نگه داشتن چراغ توسعه گچساران وباشت این دوره مثل دو دوره قبل پشت سر تاجگردون ایستادند امیدوار به تایید اعتبار نامه ایشان در مجلس هستند.

مخالفان تاجگردون که تنها رد اعتبار نامه را پایان شکست های پی درپی خود از تاجگردون قلمداد می کنند، بدانند که حذف تاجگردون ارمغانی جز خاموشی چراغ توسعه شهرستان های باشت وگچساران برای مردم ندارد.

بیایید منصفانه و دور از غرض ورزی های کینه توزانه به اتهامات احمد توکلی علیه تاجگردون دقت کنید.آیا آنچه توکلی خیانت های ایشان می نامد ! همه اش خدمت به گچساران وباشت نبوده؟ شاید شما در نبود تاجگردون چند صباحی نفس راحتی بکشید اما این را بدانید که تاجگردون نماینده هم نباشد تعیین کننده نماینده آتی گچساران وباشت خواهد بود.
هرچند به این موضوع صراحتا اعتراف نمی کنید،اما نیک می دانیدکه تا وقتی تاج گردون در صحنه انتخابات گچساران وباشت حاضر باشد، چه خود کاندید باشد چه از دیگری حمایت کند خوابتان آشفته است.این جمله یکی از رقیبان تاجگردون که در جایی گفته بود: هر کس میخواهد با تاجگردون رقابت کند باید رای گدایی کند ، اعتراف ضمنی به توانمندی و محبوبیت تاجگردون در حوزه انتخابیه اش دارد. به همین دلیل اتاق فکرتان بهترین طرح و نقشه را در این دوره از انتخابات به کار بست که با آمدن یک کاندید از بویراحمد گرمسیر یکی از ترکها و کاندید مطرح دیگری از زادگاه تاجگردون ، سبد رای او را بشکنید.

در کنار این کار موج حملات گسترده و تخریب از تهران تا حوزه انتخابیه را کلید زدید.اما انتخابات برگزار شد تاجگردون بیش از مجموع سبد رای هر سه کاندید رای آورد .این حربه که قبل از انتخابات امیدی زیادی در اتاق فکرتان ایجاد کرده بوده کارگر نیفتاد.تاجگردون برای بار سوم اعتبار نامه اش توسط اکثریت مطلق مردم تایید شد. تاجگردون نشان داد که با هر ترفند سیاسی که مخالفانش به کار بندند در یک انتخابات ازاد کسی را یارای مقابله با او نیست. زیرا هم محبوبیت دارد هم از توانمندی برخوردار است هوش و ذکاوت سیاسی دارد، که حتی مخالفان منصفش به آن اذعان دارند.

حال سناریوی دیگری را کلید زده اید که این فرزند شایسته استان در تهران را حذف نمایید.چه اعتبار نامه تاجگردون در این مجلس رد شود وچه تایید شود، آنچه از این ترفند نصیبتان خواهد شد جز بی اعتباری در استان و منطقه طرفی از آن نخواهید بست.

بدون شک تاجگردون در استان تکرار نشدنی است، مردی که با سابقه هشت سال در مجلس بیش از آنکه یک چهره جنجالی سیاسی باشد بیشتر به عنوان یک متخصص در امور بودجه ریزی و اقتصاد و کارشناس خبره مورد قبول نظام هست.مجلس یازدهم در همین یک ماه از عمرش نشان داده که برنامه ای برای برون رفت از مشکلات موجود کشور ندارد، اعتبار نامه تاجگردون را به ایستادگی در مقابل رای مردم بدل کرده است.

اتهاماتی که به تاجگردون نسبت داده شده تا کنون در هیچ محکمه ای ثابت نشده، وهمه آنها قبلا در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفته و کذب بودن آنها برای شورای نگهبان محرز شده بود، اما چرا باز تعدادی از نمایندگانی که با رای حداقلی به مجلس راه یافته اند علیه یک نماینده رای حداکثری چنین موضع تندی گرفته اند،

قصه اش سر دراز دارد.شما نمایندگان محترم مجلس هر چند رای به تایید ویا رد اعتبارنامه تاجگردون حقی است که قانون به شما داده ! اما ایا در صورت رای به رد اعتبار نامه ایشان ، اخلاقا مجاز به اینکار هستید؟

آیا به تبعات اخلاقی آن فکر کرده اید که این رویه در آینده بابی شود برای تسویه حساب های سیاسی در مجالس آینده!مگر فکر می کنید همیشه بخت با شما یار خواهد بود ومجلس در ید شماست .آیا این عمل اخلاقی است ، کسی که برخلاف هجمه ها وتهمت های فراوان مخالفان توانسته است چهار دوره متوالی از شورای نگهبان تاییدصلاحیت بگیرد توسط شما از مجلس حذف شود؟

آیا مردم به شما رای داده اند تا برای دلخوشی دوستان سیاسی تان در مقابل رای مردم حوزه انتخابیه دیگری بایستید؟منتظریم تا انصاف شمانمایندگان مجلس یازدهم را با نمایندگان مجلس ششم قیاس کنیم.همان مجلسی که برخلاف رد اعتبار نامه مرحوم نبی زاده اصولگرا هم درشعبه بررسی هم کمیسیون تحقیق ، برای حرمت به رای مردم آن را با اکثریت مطلق باورنکردنی تصویب کرد!اما شما مخالفان منطقه ای وتهرانی تاجگردون ایا خود را از تاجگردون مومن تر می پندارید؟

آیا تا کنون از رانتی استفاده نکرده اید؟ جالب است که یکی از نمایندگان معترض به تاجگردون ، همان نماینده ای است که گاف مشهورش در مورد استفاده از مترو تا رسیدن به مجلس به جای خودروی شخصی مدتها در فضای مجازی دست به دست می گشت چون متروی بهارستان چندین ماه است که تعطیل هست. و دیگری به گفته حمید رسایی با پول پدر خانمش در لیست تهران گنجانده شده!اعتبار نامه تاجگردون چه در کمیسیون تحقیق رد شود یا تایید شود طبق آیین نامه داخلی مجلس باید در صحن به رای گذاشته شود. اما شما نمایندگانی که خود را مومن و انقلابی می پندارید،اولین سنگ را کسی پرتاب کند، که خود شرمسار گناهی نباشد!
و این بیت سعدی را سر لوحه خود قرار دهید:
که دور فلکی یکسره بر منهج عدل است.
خوش باش که ظالم نبرد بار به منزل.

سید عبدالقهار حسینی