سرپرستی مدیریت امور مالی و اداری مرکز علمی-کاربردی شهرداری تهران به جوان هم استانی سپرده شد
سرپرستی مدیریت امور مالی و اداری مرکز علمی-کاربردی شهرداری تهران به جوان هم استانی سپرده شد

به گزارش فریاد جنوب از تهران و به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این جلسه سیدجواد حسینی سرپرست مرکز علمی کاربردی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: انتظام بخشیدن به امور مالی، اداری، آموزشی و همراه با شفافیت و انعکاس عملکرد حوزه مالی و اداری و تشکیل […]

به گزارش فریاد جنوب از تهران و به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این جلسه سیدجواد حسینی سرپرست مرکز علمی کاربردی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: انتظام بخشیدن به امور مالی، اداری، آموزشی و همراه با شفافیت و انعکاس عملکرد حوزه مالی و اداری و تشکیل شورای اداری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حسینی ادامه داد: اگر می خواهیم به بالندگی و شکوفایی بیشتر برسیم همه کارکنان می بایستی با انجام وظایف خود کارنامه روشنی از خود به جا بگذارند که قابل دفاع نیز باشد. بنابراین هر بخشی از مدیریت ها به طور هفتگی فهرستی از اقدامات موثر خود را ارائه نمایند تا بتوانیم با ارزیابی عملکردها، فعال ترین و موثرترین و کارآمدترین نیروها را مورد تجلیل و تقدیر قرار دهیم.

وی همچنین افزود: در بخش مالی توجه جدی به شفافیت، اسناد هزینه، رعایت قوانین و مقررات مالی و ثبت سیستمی شهریه های دانشجویی و اخذ به موقع مطالبات باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در بخش اداری نیز نظم و انضباط همراه با اثربخشی و کارآمدی و نیز رعایت هنجارها و اخلاق اداری مدنظر باشد.

حسینی در پایان از ضرورت تلاش برای درآمد بیشتر و کاهش هزینه ها تاکید کرد و گفت: گسترش رشته های جدید در نیمسال آینده و برنامه ریزی جهت جذب حداکثری دانشجو برنامه پیش روی ما می باشد که کمک می کند تا آینده روشنی را برای این مرکز ترسیم نماییم.

در پایان این مراسم با صدور حکمی از سوی سیدجواد حسینی سرپرست مرکز، امین الله جریده به عنوان سرپرست امور مالی و اداری مرکز منصوب شد.