سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران منصوب شد
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران منصوب شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی حکمی دکتر آرین غلامیان را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی حکمی دکتر آرین غلامیان را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در متن این حم آمده است:

جناب آقای دکتر آرین غلامیان

متخصص محترم جراحی فک و صورت

با سلام و احترام؛

با عنایت به تعهد، تخصص و حسن سوابق جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونین محترم بهداشتی و درمان دانشگاه به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب می‌شوید تا با توکل به خداوند سبحان و در چارچوب شرح وظایف ابلاغی و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید انجام وظیفه نمایید. امید است با اتکال به الطاف خداوند بزرگ و همکاری مجموعه تحت سرپرستی و با هماهنگی اینجانب و معاونین دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف والای نظام سلامت گام بردارید.

توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ خواستارم.

دکتر پرویز یزدان پناه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

 

دکتر آرین غلامیان متولد سال ۶۲ متخصص جراح زیبایی فک و صورت از پزشکان جراح زیبایی جوان و حاذق شهرستان گچساران است، وی از نخبگان سابق مدرسه علامه طباطبایی گچساران بود که دوران دانشجویی دندانپزشکی عمومی را دردانشگاه علوم پزشکی شیراز و دوران تخصصی جراحی زیبایی فک و صورت را در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گذرانده است.

وی استاد و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بوده است همچنین لازم به ذکر است که وی در آزمون کنکور سراسری و همچنین آزمون ورودی تخصص از رتبه های ممتاز و برتر دانشگاه بوده و در آزمون بورد تخصصی کشور دارای رتبه کشوری هستند.

 

.

به گزارش فریاد جنوب، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین از تلاش و زحمات بی دریغ دکتر سهراب صیدی، مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران تقدیر نمود.

  • نویسنده : میر امید عباس پور