سفر معاون اقتصادی استاندار به روستای توگبری چرام /آبرسانی به روستای محروم توگبری/ وعده معاون اقتصادی وزیر کشور محقق شد/تقدیر ویژه مردم روستا از مسئولان بابت آبرسانی به این منطقه
سفر معاون اقتصادی استاندار به روستای توگبری چرام /آبرسانی به روستای محروم توگبری/ وعده معاون اقتصادی وزیر کشور محقق شد/تقدیر ویژه مردم روستا از مسئولان بابت آبرسانی به این منطقه

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملیاتی شدن طرح آبرسانی در منطقه محروم عشایری توگبری چرام با پیگیری های معاون اقتصادی وزیر کشور و استاندار خبر داد‌. به گزارش فریاد جنوب،بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور یک سال پیش در سفر کاری چند روزه خود و هیئت […]

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملیاتی شدن طرح آبرسانی در منطقه محروم عشایری توگبری چرام با پیگیری های معاون اقتصادی وزیر کشور و استاندار خبر داد‌.

به گزارش فریاد جنوب،بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور یک سال پیش در سفر کاری چند روزه خود و هیئت همراهش به استان کهگیلویه و بویراحمد بازدیدهای متفاوتی از مناطق مختلف استان از جمله منطقه محروم توگبری داشتند.

در این بازدید یکی از مشکلات اساسی مردم محلی منطقه محروم بودن از آب آشامیدنی سالم بود که مردم توگبری برای تامین آب مورد نیاز خود مجبور به طی مسافت زیادی تا رودخانه بودند یا اینکه از طریق وانت بارها آب موردنیاز را از شهر چرام تامین می کردند.

دین پرست در همان سفر خواستار رفع این مشکل از سوی فرماندار و مدیر امور عشایر شهرستان شد و به صورت مستمر پیگیر ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی این پروژه بود.

سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار نیز امروز از نزدیک از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه بازدید کرده و در جریان امور قرار گرفت.

وی در این خصوص افزود: آب تا مرکز روستا وصل شده و هم اکنون عشایر منطقه از این نعمت خدادادی استفاده می کنند.

با پیگیری های مسئولان مربوطه عملیات آبرسانی به روستای توگبری با هماهنگی دستگاه های مسئول امور عشایر وآبفای روستایی چرام در دستور کار قرار گرفت و پروژه آبرسانی توگبری در تابستان گذشته و در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان روز گذشته در منطقه حضور یافت و از نزدیک از پروژه آب رسانی بازدید کردند.
از نکات جالب توجه این بازدید تشکر ویژه مردم از مسئولین به خصوص استاندار و معاون اقتصادی ایشان و فرماندار و از همه مهمتر یاد کردن از سفر دکتر دین پرست به روستای خود در سال گذشته بود و نام دین پرست برای آنها کاملا آشنا و به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اعلام کردند که سلام ما را به دکتر برسانید و از جانب ما تشکر کنید. لازم به یاد آوری است برای انتقال خط آب تا مرکز روستا با توجه به فاصله ۸/۵ کیلومتری و احداث ۴ ایستگاه پمپاژ آب و همچنین ۴ مخزن ، حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.