سند تحول  شهرستان لنده باید برای سال ١۴٠١تنظیم شود
سند تحول  شهرستان لنده باید برای سال ١۴٠١تنظیم شود

فرماندارشهرستان  لنده در نشست شورای اداری این شهرستان  گفت: نباید توطئه های خصمانه دشمنان باعث تحت الشعاع قرار دادن خدمات ارزشمند سپاه شود چرا که عناد دشمن از عملکرد خوب سپاه در خنثی کردن توطئه های دشمنان است. جلال دانش با اشاره به اینکه استاندار کهگیلویه وبویراحمد شبانه روز به دنبال رفع مشکلات مردم هست […]

فرماندارشهرستان  لنده در نشست شورای اداری این شهرستان  گفت: نباید توطئه های خصمانه دشمنان باعث تحت الشعاع قرار دادن خدمات ارزشمند سپاه شود چرا که عناد دشمن از عملکرد خوب سپاه در خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

جلال دانش با اشاره به اینکه استاندار کهگیلویه وبویراحمد شبانه روز به دنبال رفع مشکلات مردم هست و مناسفانه برخی مدیران انتظار دارند حتی برای تعمیر یک دستگاه لودر هم استاندار ورود کند.

وی افزود؛ این بی مسئولیتی و ناتوانی یک اداره کل در رفع مشکلات مردم و‌ناتوانی‌ در تعمیر یک دستگاه بیل مکانیکی و یا لودر باور کردنی نیست.

نماینده عالی دولت گفت:۵ ماه دستگاه لودر و گریدر و بیل میکانیکی یک شهرستان که عصای دست دستگاه اداری است خراب شده است و راه روستایی مسدود هست.

وی در ادامه گفت:چه معنی دارد اداره راهداری ما در سطح استان با بی مسولیتی خویش و رها کردن کار و نداشتن دغدغه به دنبال رفع مشکلات نیستند چون نیروها و تفکرات دولت قبل هستند.

فرماندارشهرستان لنده گفت: نمی توانیم باور کنیم یک اداره کل در سطح استان جواب گویی رفع نیاز تعمیر یک دستگاه لودر باشند.

وی گفت: ظلم مضاعف اداره کل راهداری و آب وفاضلاب استان به مردم شهرستان لنده و خواهان ورود قاطع استاندار در  برخورد قاطع با این مدیران کل هستیم که تنها هدفشان بی اعتمادی مردم به نظام است و باید از روی خانواده‌های معظم شهدا شرمنده باشید.

دانش گفت:کجای کشور می توان چندین دستگاه راهداری خراب را داشت که وقتی خودتان توان تعمیر را ندارید و وقتی خیرین برای تعمیر می خواهند اقدام کنند سنگ اندازی می کنند و با این کار مردم را عصبانی تر کنند.

وی گفت:راهداری و آب وفاضلاب خودشان بخشی اعظمی از مشکلات شهرستان هستند که دارای چالش های اساسی هستند.

دانش گفت:در خصوص مشکلات واکسیناسیون همه باید تلاش کنند تا این معضل هرچه سریعتر به پایان برسد.

 

 

فرماندار شهرستان لنده گفت:نسبت به مردم ما تعهد داریم و همه ما باید دغدغه مردم را داشته باشیم و اگر آب، راه، گاز، برق مشکل دارند باید رفع شوند و در برابر خداوند و این مردم مسول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

 

وی گفت: سند تحول  شهرستان لنده باید برای سال ١۴٠١تنظیم شوند و پروژه های شهرستان باید با مشارکت بنیاد علوی هماهنگ شوند تا مشکلات حل شوند.

جلال دانش گفت: کنده کاری ها باید سریع رفع شوند و بلافاصله محل تعمیرات نیز پر شوندتا حادثه ای پیش نیایید.

وی گفت:در بحث پروژه های نیمه تمام باید به سرانجام برسند و این همه معطلی برای یک پروژه واقعا زیبنده نیست.

فرماندار شهرستان لنده گفت:دستگاه ها و ادارات سعی کنند از نیازمندان و محرومان دستگیری کنند.

دانش گفت:نظم و انضباط اداری باید در ادارات حکم فرما شوند تا منشا خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کنیم.

وی گفت:برخی از تغییرات در آینده شکل می گیرد و این تغییرات کاملا طبیعی است ولی به منزله نادیده گرفتن خدمات نیست بلکه این تغییر برای تحول آفرینی خواهد بود.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب