سنگر به سنگر فتح قلوب و اذهان مردم و جوانان توسط دکتر محمد بهرامی/به قلم سید امید عباس پور
سنگر به سنگر فتح قلوب و اذهان مردم و جوانان توسط دکتر محمد بهرامی/به قلم سید امید عباس پور
محمد بهرامی ،دراین چند سال بیکارننشسته وعلاوه بر گسترش ارتباطات اجتماعی در سطح کلان کشوری با مسئولین ، تحصیلات آکادمیک خود را تا مقطع دکترا در دانشگاه تهران ادامه دادند وهرهفته نیز باحضور درمراسمات مختلف مردم و طوایف بویراحمد سفلی وعلیا پیوند عاطفی وارتباطی خویش با مردم را محکم تر نمودند.

فریاد جنوب؛

نفوذکلامی ورفتاری محمد بهرامی که بیش از این ودرزمان شهرداری ایشان بر همگان ثابت شد ه بود ،حالا با گذشت روزها وسال ها هنوز هم رنگ کهنگی به خود نگرفته ورفته رفته باعث جذب جوانان به ویژه دانشجویان وافراد دارای تحصیلات عالیه در حوزه بویراحمد ودنا گردیده، طوریکه طی چهارسال اخیر بیشتر مخاطبان وحاضرین سلسله نشست های محمد بهرامی همین جوانان تحصیل کرده وجویای کارِامیدوار به آینده بودند ، امیدوار به نور چراغ راه روشن فردا ،دسته دسته وفوج فوج به سوی پدر پایتخت طبیعت ایران و مدیری که به گواه آمار ،مدارک ومستندات بیشترین تعداد اشتغالزایی در یاسوج را داشتند آنهم اشتغال پایدار در حوزه گردشگری ((پارک آبشار و پارک ساحلی ))و اصناف وبازار((جمعه بازار)) ، دست یاری وهمراهی داده ومیثاق نامه حمایت امضا کنند.

محمد بهرامی ،دراین چند سال بیکارننشسته وعلاوه بر گسترش ارتباطات اجتماعی در سطح کلان کشوری با مسئولین ، تحصیلات آکادمیک خود را تا مقطع دکترا در دانشگاه تهران ادامه دادند وهرهفته نیز باحضور درمراسمات مختلف مردم و طوایف بویراحمد سفلی وعلیا پیوند عاطفی وارتباطی خویش با مردم رامحکم تر نمودند.

استراتژی بهرامی فتح قلوب واذهان جوانانی است که خواهان عدالت اجتماعی ونگاه عادلانه در بحث استخدام ها به صورت شایسته گزینی وشایسته سالاری هستند .

بهرامی با تغییر در باور و اندیشه جوانان آنان را خودباور ومطالبه گر به بار آورده وجوانان نیز باور کرده اند که تغییر زمینه و مقدمه ی موفقیت است وخودجوش به استقبال آن آمده اند واین گونه هست که مردم ،بزرگان طوایف وحتی مدیران استانی وشهرستانی چه آشکار وچه پنهان در جلسات هم اندیشی با ایشان شرکت نموده وحتی عده ای برای دعوت از ایشان سر از پا نمی شناسند. واین نشست ها هر روز وهرهفته با شور اشتیاق بالا ادامه دارد ….

دلها تصرف می شود با یک نگاه از سوی تو
دیده قدم ها می زند هرشب اندرکوی تو

سید امید عباس پور_فعال سیاسی_رسانه ای

*نظر به اینکه یادداشت فوف ارسالی مخاطب هست این پایگاه خبری آن را رد وتایید نمی کند ؛مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند

  • نویسنده : میر امید