سکوت روشنفکر در مقابل معرفی کاندیدای جریان اصولگرایی/رونمایی ازاین سکوت در روزهای آینده
سکوت روشنفکر در مقابل معرفی کاندیدای جریان اصولگرایی/رونمایی ازاین سکوت در روزهای آینده

نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب جهت تعیین کاندیدای نهایی این جبهه در راستای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفته جاری در محل حسینیه امام علی(ع) شهر یاسوج برگزار شد. پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوبfaryadejonoob.ir موضوعی که حواشی بسیار زیادی طی ماه های جاری در فضای رسانه ای استان ایجاد کرد و ذهن ها را […]

نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب جهت تعیین کاندیدای نهایی این جبهه در راستای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفته جاری در محل حسینیه امام علی(ع) شهر یاسوج برگزار شد.

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوبfaryadejonoob.ir

موضوعی که حواشی بسیار زیادی طی ماه های جاری در فضای رسانه ای استان ایجاد کرد و ذهن ها را بسمت و سوی مختلفی هدایت می کرد، اما نهایتا تلاطم های اصلی به سکون رسید ولی تلاطم های جدید شدت گرفت.

نکته قابل توجه این است که هنوز روشنفکر و دستگاه رسانه ای وی نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است و عملا مخالفتی با فرخیانی که به نوعی نزدیکی یا وی هم دارد انجام نداده اند.

اینکه اصولگرایان پس از مدتها در پی سازمان و تشکیلاتی جدید جهت حضور در انتخابات هستند موضوعی است که از دیرباز قابل دریافت بود اما شگرد این جریان که در حال ورود به تاکتیک نو شدن است هنوز ابهاماتی دارد.

بخشی از صحبتهایی که در این جلسه حرف و حدیث های زیادی داشته اند به شرح زیر است:

هدایت خواه در این نشست گفت: ما به دنبال انسجام بودم و دوره قبل آقای روشنفکر میثاق نامه را امضا نکرد در ادامه از او برای حضور در جمنا در بحث انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردیم حضور پیدا نکرد.

نماینده ادوار گذشته مجلس گفت: مسئله آقای فرخیانی در شورا مطرح شد که رای گیری شد و آقای فرخیانی در آن جلسه پذیرفتند و به نسبت کسانی که صلاحیت حضور در مجلس را داشتند گزینه خوبی بودند، همچینین اینکه فرخیانی تحصیلکرده رشته حقوق است و با اصول کار نظارتی آشناست و صاف و صادق نیز هست.

رئیس جبهه فرهنگی انقلاب گفت: در مجلس دهم تلاش بر این بود که فرد دیگری به جای بنده کاندید باشد و ساز و کاری مشخص شد که آقای خلقی پور انتخاب شد اما دوستان همراهی نکردند و ایشان خودشان انصراف از کاندیداتوری دادند.

همزمان با برخی ماجراهای پیش آمده در جریان اصولگرایی که همه میدانند، شورای هماهنگی نیروهای انقلاب برگزار شد که در این دیدار ۴ نظر اجتماعی وجود داشت؛ یکی اینکه آقای روشنفکر نپذیرد، دوم خود او کاندیدا شود و از او حمایت شود، سوم توافق روی بنده باشد و چهارم نه بنده و نه آقای رونشکفر کاندیدا نباشند.

ذکر چند نکته در این رابطه جالب بنظر می رسد؛

سکوت روشنفکر حاوی یک پیام مهم است که شاید در آینده بتوان از آن رونمایی کرد.

هدایتخواه رسما نظریه پرداز جریان اصولگرایی شد و قطعا وقت آزاد وی در این حوزه می تواند تقویت کننده سیستم اجرایی باشد.

عدم حضور برخی چهره های سرشناس جریان اصولگرایی در این نشست همچنان نشان می دهد جای کار برای هماهنگی بسیار وجود دارد