سید علی رضایی ،ناموری در عین گمنامی
سید علی رضایی ،ناموری در عین گمنامی

مقاله زیر ارسالی مخاطبین هست واین پایگاه خبری تمام یا قسمتی از آن را رد وتایید نمی کند،مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند در میان اسامی کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نام یک فرهنگی بیش از دیگران برایم جالب توجه و قابل تامل بود. پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir فرهنگی خوشنام، […]

مقاله زیر ارسالی مخاطبین هست واین پایگاه خبری تمام یا قسمتی از آن را رد وتایید نمی کند،مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند
در میان اسامی کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نام یک فرهنگی بیش از دیگران برایم جالب توجه و قابل تامل بود.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir
فرهنگی خوشنام، خوش برخورد، خوش فکر و خوش گفتاری که حرف و عملش و شجاعت و صداقتش از او چهره ای منحصر به فرد و قابل احترام ساخته است.
او بی تکلف و بی ریا در میان مردم و با مردم زندگی کرده و نه تنها با مشکلات، دغدغه ها و گرفتاری های آنان آشناست؛ که خیلی از این مشکلات را خود با تمام وجود لمس کرده است.
سید علی رضایی، درد اشنایی که درد و رنج اقشار مختلف را به خوبی می شناسد و زبانشان را به درستی می فهمد.
با فرهنگیان از فرهنگ می گوید وبا سیاسیون از سیاست و کیاست همراه با صداقت سخن می راند و با اهالی حقوق از قانونمدی و عدل و انصاف.
سید علی رضایی، معلم و استادی که با حضور در میان دانش آموزان، دانشجویان و جوانان این خطه محروم، با صبر و متانت، سنگِ صبورشان شده و پس از شنیدنِ دغدغه ها و مشکلاتشان چون پدری دلسوز و مشاوری امین، با ارائه راه حل و راهکارهای منطقی و عقلانی سعی در حلِ مشکلات آنان دارد.
حقوقدانی که با پیوند علم حقوق و روانشناسی و با احترام به قانون و حقوق شهروندی بستری را فراهم می کند تا دوستان و حتی منتقدانش در کمال امنیت و آرامش، در فضایی آکنده از مهر و صفا، با فراغت بال به بیان نقطه نظرات و عقاید خود بپردازند.
آری؛ زندگی با اقشار مختلف مردم، از او شخصیتی ساخته که هرکس اندک زمانی با او همنشین و همکلام شود؛ او را از جنس خود دانسته و چنان تحت تاثیرِ اخلاق، منش، رفتار و گفتارش قرار می گیرد که در هر کوی و برزن از او به نیکی یاد خواهد کرد.
نام سید علی رضایی را به خاطر بسپارید. چرا که از او در آتیه نزدیک بسیار خواهید شنید.