سی‌سخت روی خط بی‌تدبیری/عذاب چاله چوله رنجی فراتر از زلزله!+فیلم
سی‌سخت روی خط بی‌تدبیری/عذاب چاله چوله رنجی فراتر از زلزله!+فیلم
شهر گردشگری سی‌سخت به دلیل بی مسئولیتی و ندانم کاری پیمانکاران و بی‌توجهی ادارات مربوطه به شهر چاله چوله‌های عذاب‌آور تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از سی‌سخت، شهر گردشگری سی‌سخت به دلیل بی‌مسئولیتی و ندانم کاری پیمانکاران و ادارات مربوطه، به شهر چاله و چوله‌ها تبدیل شده است.

شهر توریستی سی‌سخت که آوازه زیبایی و خوش آب و هوا بودنش در سراسر کشور حتی در خارج از کشور پیچیده بود، این روزها بر اثر بی تدبیری و بی‌مسئولیتی پیمانکاران وابسته به ادارات مختلف به شهر نازیبا تبدیل شده شهری با معابر پر از چاله و گودال که دل هر رهگذری را به درد می‌آورد.

در شهر سی‌سخت کنده کاری و گود برداری توسط هر اداره ای صورت می‌گیرد بعد از اتمام کار به امان خدا رها می‌شود و هر موقع هم برای رفع مشکل به اداره مربوطه مراجعه کنید به شهرداری ارجاع می‌دهند که باید گفت مگر شهرداری چقدر بودجه دارد که بتواند تاوان بی مسئولیتی و ضعف مدیریتی ادارات را پرداخت کند.

در شهر سی‌سخت، کنده کاری های رها شده توسط پیمانکاران مختلف به خصوص پیمانکار فیبر نوری در بعضی نقاط با عمق بیش از نیم متر وجود دارد که هر خودرویی که با این کنده کاری ها برخورد کند باید خسارات بسیار سنگینی متحمل شود.

مردم شهر سی سخت هم اکنون در بدترین وضعیت ممکن به سر می‌برند، از یک سو زلزله آمده و بی خانمان شده اند از یک طرف باید برای درست کردن سرپناه برای در امان ماندن از سرمای زمستان دنبال کارگر و مصالح ساختمانی و بنا باشند و از یک طرف هم باید هزینه های بسیار سنگینی که بر اثر کنده کاری های رها شده در شهر به خودروهای آنها وارد شده را متحمل شوند که باید گفت این حق مردم زجر کشیده نیست.

همه مردم شهر سی‌سخت به خصوص رانندگان از این وضعیت موجود بسیار ناراحت و گله‌مند هستند و از دادستان به عنوان مدعی العموم و فرماندار دنا بالاترین مقام عالی رتبه دولت در شهرستان تقاضای رسیدگی به این وضعیت اسفناک و خسارت آور را دارند.

 

 

  • نویسنده : مهرشاد سلطانی نژاد