شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد
شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای اداری از شرکت گاز استان بعنوان دستگاه‌ برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل به عمل آمد. به گزارش فریاد جنوب ، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: عملکرد 76 دستگاه اجرایی استان در هفت محور از جمله اصلاح […]

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای اداری از شرکت گاز استان بعنوان دستگاه‌ برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فریاد جنوب ، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: عملکرد 76 دستگاه اجرایی استان در هفت محور از جمله اصلاح ساختار، توسعه دولت الکترونیک، استقرار نظام مدیریت عملکرد و ارزیابی و ساماندهی نیروی انسانی ارزیابی شدند.

نوروزی اظهارکرد: تدوین 61 شاخص برای ارزیابی شهرستان‌ها و تدوین 76 شاخص اختصاصی جدید برای 23 دستگاه نیز از دیگر نوآوری و تغییرات در فرایند ارزیابی جشنواره شهید رجایی امسال بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 76دستگاه اجرایی ارزیابی شده در جشنواره شهید رجایی به پنج گروه تفکیک شدند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در پنج گروه شامل زیربنایی و تولیدی، دستگاه علمی -فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و قضایی، شرکت‌ها، بیمه‌ها و بانک‌ها و دستگاه‌های حمایتی، سلامت و بهداشت تقسیم شدند.

از شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بعنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد