شریفی:شهرستان شدن مارگون ربطی به نماینده بویراحمد و دنا ندارد، کلانتری کار را تمام کرد
شریفی:شهرستان شدن مارگون ربطی به نماینده بویراحمد و دنا ندارد، کلانتری کار را تمام کرد

به گزارش فریاد جنوب محمد باقر شریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر دنا اظهار داشت: ببینید نمیدانم در بقیه استان ها به چه شکل هست ولی در استان ما به نظر می رسد روند به گونه ای هست که هرخدمتیی در هر قسمتی انجام بگیرد متاسفانه اون کار را به نماینده ربط میدهند […]

به گزارش فریاد جنوب محمد باقر شریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر دنا اظهار داشت: ببینید نمیدانم در بقیه استان ها به چه شکل هست ولی در استان ما به نظر می رسد روند به گونه ای هست که هرخدمتیی در هر قسمتی انجام بگیرد متاسفانه اون کار را به نماینده ربط میدهند و این باور را هم متاسفانه برای مردم جا انداختند.

وی عنوان کرد: خدمت همه مردم عرض میکنم که در این رابطه مارگون قبلا طرحش نوشته شده بود که ایراد و اشکالاتی در بحث طرح وجود داشت ، که به همین خاطر برگشت خورد که ما آن را اصلاح کردیم و مجددا فرستادیم .

شریفی ابراز کرد: البته تاکید و تلاش دوستان ما فقط بر روی شهر مارگون نبود روی شهرستان شدن چهار بخش مارگون ، لوداب ، قلعه ریسی و دیشموک بود.

وی خاطرنشان کرد: استانداران قبلی ، استاندار فعلی ، معاون سیاسی ، گروه تقسیمات و ..همه دست به دست هم دادند تا این کار به سرانجام برسد ولی متاسفانه این روند در استان ما هست که هر تلاشی که استاندار ، معاون سیاسی ایشان ، کارشناس تقسیمات و مجموعه استانداری انجام می دهند بعد از این که کار به اتمام رسید نماینده ای بلند می شود و جهت بهره برداری سیاسی و گرفتن رای مردم دست به چنین اقدامی می زند و این کار را به اسم خودشون تمام می کند و این ظلمی است در حق مردم و توهینی است به شعور آنها.

شریفی افزود: در رابطه با شهرستان شدن مارگون ابتدا زمینه ها و شرایط فراهم شد و سپس همه استانداران قبل و از جمله استاندار فعلی یعنی آقای کلانتری با توجه به ارتباطاتی که با مجموعه تقسیمات وزارت کشور دارند به طور جد پیگیر این موضوع بودند و با قاطعیت خدمت شما عرض میکنم این دست آورد نتیجه تلاش آقای استاندار ، معاون سیاسی ایشان و مدیرکل سیاسی استانداری و پیشنهاد کارشناسان است.

مسئول تقسیمات کشوری استانداری گفت: نماینده ای که بخواهد دین و قیامت خود را زیر پابگذارد و زحمات تمام مسولین استان در جهت ارتقاء یک منظقه را نادیده بگیرد و بگوید این کار را فقط خودم انجام دادم واقعا این بی انصافی است.این ها همش بهره برداری سیاسی هست و کار درستی هم نیست.

شریفی بیان کرد: این که نماینده ای یا هر کس دیگری بلند شود و بخواهد در این ایام انتخابات ، در این ایامی که باید مردم با آگاهی و تفکر بهترین انتخاب را داشته باشند و بگوید من این کار را انجام دادم این واقعا ظلم است به مردم و این آدم دارد مردم را دور می زند .

وی تصریح کرد: بحث شهرستان شدن این چهار بخش که خدمت شما عرض کردم حتی بر می گردد به قبل از زمان نمایندگی ستار هدایتخواه که در این مدت نیز آقای استاندار، آقای جمالی معاون سیاسی استاندار به شدت پی گیر بودن و فشار می آورردند ، این کار هارا این مجموعه انجام دادند نه آقایانی که به خاطر جمع کردن یک رای بیشتر حاضر مردم را دور بزنند.

  • منبع خبر : مهردنا