شهردار یاسوج: دغدغه رفع کمبود زیرساخت‌ها و اماکن فرهنگی را داریم
شهردار یاسوج: دغدغه رفع کمبود زیرساخت‌ها و اماکن فرهنگی را داریم
شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه در این شهر با کمبود زیرساخت‌ها و اماکن فرهنگی روبه‌رو هستیم، تاکید کرد: دغدغه رفع این مهم را داریم ولی محدودیت‌های اعتباری دستمان را بسته است.

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، نستهن مقدم در بازدید از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حوزه هنری و هنرمندان در این دوره همیشه همراه و همیار مدیریت شهری بوده‌اند و اتفاقات تاثیرگذاری در حوزه فرهنگ و هنر با همکاری هنرمندان رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه بهترین و شیرین‌ترین لحظات کاری ما نشست با هنرمندان و مشاهده هنرنمایی و خلق اثر هنری آنان بوده است، عنوان کرد: هنر تجلی آفرینش و خداوند بزرگترین هنرمند هستی بوده و همه این زیبایی‌ها تجلی‌گر هنرمندی خداوند است.

مقدم با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر هنرمندان استان ابراز کرد: هنرمندان در تمام رشته‌ها چاشنی زیبایی هستند، اما متاسفانه به آنها و کار هنری آنها که دارای اهمیت زیادی است کم توجهی شده و از این ظرفیت بی نظیر برای فرهنگ سازی و توسعه استان کمتر بهره برده‌ایم.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم می‌توانیم مشکلات و آسیب‌های شهری را با زبان هنر بهتر درمان کنیم و خواسته هایمان را نهادینه کنیم و مشارکت مردم را در امور شهری از این طریق افزایش دهیم چرا که تعالی و آبادانی شهر مستلزم مشارکت پویا و فعالانه شهروندان است.

مقدم همچنین بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌ها و اماکن فرهنگی نیاز اساسی شهروندان هر شهری بوده و این مهم در اولویت برنامه‌های شهرداری یاسوج است.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچون گذشته از ایده‌ها و ظرفیت‌های هنرمندان برای بهبود فضاهای شهری و زیباسازی جلوه‌های بصری استفاده خواهیم کرد.

  • نویسنده : رضا قهرمانی فر
  • منبع خبر : تسنیم