شکوه حضور در«پس‌رش»/چاروسا هم فتح شد/هاشمی پور همچنان در اوج+تصاویر
شکوه حضور در«پس‌رش»/چاروسا هم فتح شد/هاشمی پور همچنان در اوج+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب، سردار عدل هاشمی پور امروز با حضور در روستای پس رش از توابع بخش چاروسا در همایش همدلی هواداران شرکت کرد. سردار عدل هاشمی پور در جمع پرشور مردم چاروسا با اشاره به بداخلاقی‌های انتخاباتی در کهگیلویه گفت: در یک سخنرانی گفتم ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب، سردار عدل هاشمی پور امروز با حضور در روستای پس رش از توابع بخش چاروسا در همایش همدلی هواداران شرکت کرد.

سردار عدل هاشمی پور در جمع پرشور مردم چاروسا با اشاره به بداخلاقی‌های انتخاباتی در کهگیلویه گفت: در یک سخنرانی گفتم ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب از سد مارون برای پشت سد 50 میلیون متر معکب برای صنعت، 50 میلیون متر مکعب برای چنگلوا و سوق و مابقی را به سایر نقاط تخصیص می دهم آمدند صحبت ها را قیچی و میلیون را به تومان تعبیر و در فضای مجازی منتشر کردند.

هاشمی پور با زننده خواندن چنین رفتارهایی افزود: مسیر را به کدام سمت و سو می برند؟

وی خطاب به رقیب انتخاباتی گفت: اگر برایتان این دور مهم است تا کار ثواب کنم کنار بروم خداحافظی کنم بماند برای شما ولی آیا واقعا سیر خواهی شد؟

کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه کهگیلویه بیان داشت: بگذارید نوکری کنیم برای مردم بعد از من هم یک جوانتر بیاید نوکری کند.

وی ادامه داد: تو پدری می کردی باید ۱۰ نماینده تا الان پرورش می دادی .

حاج عدل هاشمی پور با بیان اینکه مزاحم می شوند نمیگذارند به مردم خدمت کنم گفت: من تشنه قدرت نیستم سیر مسؤولیت ام.

وی افزود: به برکت نظام اسلامی فرمانده گردان، تیپ، ستاد مهندسی بودم شهردار بودم ، در سدسازی، مترو، تونل، راهسازی پتروشیمی، اوقاف و.. بودم اجازه دهید با ارتباطات چند کار اساسی شروع کنم.

هاشمی پور با اشاره به واکنش ها نسبت به اجرای پروژه ها گفت: باند اضطراری فرودگاه را شروع کردم موشک زدنند که چرا؟ فسفات چرام را شروع می کنم موشک می زنند! دست بردارید از این رفتارها.

وی در پایان گفت: دعا کنیم خداوند دین و دنیای ما را نگه دارد و عاقبت ما را بخیر کند.

 

 

 

  • نویسنده : mousavi