شکوه حضور در لنده|آن مرد دوم اسفند ماه برای همیشه خواهد رفت/ما دوران مترسک را سپری کردیم
شکوه حضور در لنده|آن مرد دوم اسفند ماه برای همیشه خواهد رفت/ما دوران مترسک را سپری کردیم

به گزارش فریاد جنوب، پنجمین نطق انتخاباتی سردار عدل هاشمی پور امروز با حضور باشکوه مردم در لنده در حال برگزاری است. از ساعات اولیه صبح امروز مردم خود را به ورزشگاه لنده رساندند تا در همایش باشکوه همدلی شرکت داشته باشند. در این مراسم نوری از چهره های اصلاحات در سخنانی از حمایت قاطع […]

به گزارش فریاد جنوب، پنجمین نطق انتخاباتی سردار عدل هاشمی پور امروز با حضور باشکوه مردم در لنده در حال برگزاری است.

از ساعات اولیه صبح امروز مردم خود را به ورزشگاه لنده رساندند تا در همایش باشکوه همدلی شرکت داشته باشند.

در این مراسم نوری از چهره های اصلاحات در سخنانی از حمایت قاطع اصلاح طلبان لنده خبر داد و گفت:ما اصلاحات در انتخابات مشارکت می کنیم اما به نفع کاندیدایی مصادره نمی کنیم. ما آمدیم تا دیگر به عقب برنگردیم هیچ کس ما را پای تریبون نکشید جز حقوق از دست رفته 16 ساله این مردم. شعله اصلاحات با فوت هیچ کاندیدایی خاموش نخواهد شد.

نوری با بیان اینکه برای انتخاب کاندیدای مورد حمایت85 فاکتور در رابطه با توانایی در حوزه زیر ساختی و عمرانی و…بود گفت: از مجموع 100 امتیاز هاشمی پور 95 امتیاز و رقیب او تنها 15 امتیاز کسب کرد.

وی افزود: چند امتیازی که رقیب ما در این جدول گرفت دین شرح بود:
آیا دور گذشته حضور داشت؟ بله

آیا شکست خورد؟ بله

آیا دوباره آمد؟ بله

به صورت اتفاقی عدد امتیازات او همخوانی داشت با 15 هزار رای کسب شده در دوره گذشته!

نوری با بیان اینکه ما جریان اصلاحات هشدار می دهیم که آتش 16 ساله ای که بر افروخته‌ای دامنگیر خودت خواهد شد بیان داشت: امروز ان آتش خاکستر بزرگی است که پای هر کاندیدای سر به هوایی را خواهد سوخت ما دوران مترسک را سپری کردیم تمام مزرعه را مترسک ها خوردند بیچاره کلاغها.

نوری گفت: دیروز صدایی را شنیدم که می گفت آن مرد آمد! ما هم می گوییم آن مرد آمد اما سد رفت،  بیمارستان رفت.. افتخار رفت ..عمران رفت..ای کاش ان مرد هرگز نمی آمد .من هم می گویم آن مرد آمد اما در دوم اسفند ماه برای همیشه خواهد رفت

وی ادامه داد: کسی که در دور گذشته 15 هزار رای کسبی داشت عملا نمی تواند وارد انتخابات شود.