صدای پای مدیرکل بیخ گوشِ کهگیلویه بزرگ/ دهبانی پور کاندیدای مجلس می شود؟
صدای پای مدیرکل بیخ گوشِ کهگیلویه بزرگ/ دهبانی پور کاندیدای مجلس می شود؟

به گزارش فریادجنوب از کهگیلویه رضا دهبانی پور در پاسخ به این سوال که آیا نامزد انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ می شوید؟ اظهارداشت: هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ام اما ظرفیت های متعددی برای این حضور در آن حوزه انتخابیه وجود دارد. وی گفت: اگر قصد نامزدی و […]

به گزارش فریادجنوب از کهگیلویه رضا دهبانی پور در پاسخ به این سوال که آیا نامزد انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ می شوید؟ اظهارداشت: هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ام اما ظرفیت های متعددی برای این حضور در آن حوزه انتخابیه وجود دارد.

وی گفت: اگر قصد نامزدی و کاندیداتوری در انتخابات آینده را داشته باشم قطعا براساس قانون عمل خواهم کرد و تا زمانی که مدیرکل باشم قطعا از قانون عدول نمی کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیاناینکه به جمعبندی نهایی نرسیدهام و برخی تشویق به حضور میکنند و برخیدیگر نیز تعمدا خواستار نامزدی ما در انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: بهرحال هم اکنون همه این مسائل درحال ارزیابی است.

دهبانی پور افزود: ظرفیتها برای نامزدی بنده در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ وجود دارد و ما نیز براساس قانون در صورت جمع بندی نهایی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای نامزد شدن در این انتخابات با جریانهای سیاسی رایزنی کرده اید یا خیر؟ هم یادآورشد:‌ هنوز با تشکیلات سیاسی به آن صورت که مدنظر است رایزنی نکرده ام اگرچه این جریانها هم معتقد به وجود این ظرفیتها هستند.

دهبانی پور تاکیدکرد که افکار عمومی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هم معتقد به وجود ظرفیتهای مناسب وی جهت نامزد شدن در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی است./فراز خبر