ضرب الاجل فرماندار دنا به دهیاران/ سلامت مردم روستاها را با هیچ کم کاری نمیشود معامله کرد
ضرب الاجل فرماندار دنا به دهیاران/ سلامت مردم روستاها را با هیچ کم کاری نمیشود معامله کرد

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا نشستی با حضور سرهنگ کیانی فرمانده پلیس راه یاسوج اصفهان,بخشدار ودهیاران بخش مرکزی به ریاست عبدالحمید پناهی فرماندار دنا با موضوع هماهنگی فرهنگ ترافیکی و ویروس کرونا برگزار گردید. پناهی در با تشکر از حضور سرهنگ کیانی فرمانده پلیس راه و هماهنگی ایلخانی بخشدار […]

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا نشستی با حضور سرهنگ کیانی فرمانده پلیس راه یاسوج اصفهان,بخشدار ودهیاران بخش مرکزی به ریاست عبدالحمید پناهی فرماندار دنا با موضوع هماهنگی فرهنگ ترافیکی و ویروس کرونا برگزار گردید.

پناهی در با تشکر از حضور سرهنگ کیانی فرمانده پلیس راه و هماهنگی ایلخانی بخشدار مرکزی گفت: دهیاران بعنوان نمایندگان دولت در روستاها همچون سفیران سلامت در مراکز درمانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان مردم گام بردارند.

فرماندار دنا با اشاره به قرار گرفتن جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان و احتمال شیوع ویروس کرونا از طریق عبور مسافران و گردشگران از سایر نقاط کشور از این مسیر با رعایت دقت کامل و اقدامات پیشگیرانه تلاش, همه دهیاران روستاها با کنترل,پلمپ رستورانها,قهوه خانه ها,اماکن عمومی بین راهی تدابیر لازم اتخاذ و هیچ گونه سهل انگاری,کم کاری قابل پذیرفتنی نیست و نخواهد بود, چرا که سلامت و امنیت روانی مردم برای ما اولویت هست.

پناهی گفت:ماحافظ جان و سلامت شهروندان هستیم همه دهیاران با هماهنگی مراکز بهداشتی ,پایگاههای سپاه,شهرداریها اقدامات پیشگیرانه به ویژه ضدعفونی اماکن عمومی,فروشگاها,خیابانها انجام دهند.

وی در پایان این نکته را متذکر شد و گفت: وظایف خیلی سنگین از یک طرف سلامت مردم مهم بوده و از طرفی خانواده های که برای حفظ جان و سلامت خود از دیگر مناطق به این شهرستان سفر می کنند نیاز هست با ابتکار عمل و تشکیل نهاد های مردمی ضمن تعامل و همراهی مسافران, با خاطره خوشی آنها را بدرقه نمائیم.

  • نویسنده : میر امید