طبقه ی دوم درمانگاه فرهنگیان گچساران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
طبقه ی دوم درمانگاه فرهنگیان گچساران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران،طبقه ی دوم درمانگاه فرهنگیان با حضور حضور حسنعلی عزت خواه مدیرکل،عظیم صالح نژاد مشاور مدیر کل،سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی،عبدالرحمن چمن آرا مسئول مدارس سمپاد آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد،انوشیروان قیطاسی سرپرست و جمعی از معاونین و کارشناسان آموزش پرورش شهرستان گچساران و فرهنگیان در درمانگاه فرهنگیان افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این قسمت از درمانگاه:انوشیروان قیطاسی گفت:با تلاش های بی وقفه ی جهانبخش جمال مقدم مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان برای آغاز به کار طبقه دوم این درمانگاه و حضور دکتر سهراب صیدی متخصص داخلی،دکتر علی اکبر صابری نژاد متخصص قلب و عروق و بخش تغذیه قریب به ۳۵۰ میلیون تومان جهت زیبا سازی و آماده سازی هزینه شد.همچنین دکتر هادی اسماعیلی یه مجموعه ی دندان‌پزشکی این درمانگاه نیز افزوده شد.
وی افزود:ما دستگاه های دیگری نظیر الکتروکاردیوگرافی و…جهت تکمیل این درمانگاه نیاز داریم و امید است به زودی با هدف خدمت رسانی به فرهنگیان اضافه گردد.
حسنعلی عزت خواه؛مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن تشکر از زحمات انوشیروان قیطاسی و جهانبخش جمال مقدم،ابرا امیدواری کرد که به زودی فرهنگیان این شهرستان از لحاظ خدمات پزشکی بی نیاز از مراجعه به درمانگاه ها و مطب های دیگر باشند.
وی افزود:تمام تلاش ما در آموزش و پرورش بسترسازی و ایجاد شرایطی مناسب با شأن و منزلت فرهنگیان است و خیرین می توانند در این مسیر کمک قابل توجهی به آموزش و پرورش کنند

.

  • نویسنده : ندا نعمتی
  • منبع خبر : فریاد جنوب