طرح سفره کریمانه قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کشور برای ”250”پاکبان یاسوجی
طرح سفره کریمانه قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کشور برای ”250”پاکبان یاسوجی

فریاد جنوب؛طرح سفره کریمانه به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت با همت قرار گاه جهادی امام حسین (ع) بنیاد فرهیختگان ایران و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهری در یاسوج برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، طرح سفره […]

فریاد جنوب؛طرح سفره کریمانه به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت با همت قرار گاه جهادی امام حسین (ع) بنیاد فرهیختگان ایران و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهری در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، طرح سفره کریمانه با هدف تجلیل از پاکبانان شهر یاسوج به پاس اقدامات خالصانه این قشر زحمتکش در دوران شیوع بیماری کرونا و با حضور معاون عمرانی استاندار،مدیر کل تعاون،کار و امور اجتماعی استان، شهردار یاسوج،رئیس و برخی اعضای شورا برگزار شد.

پوریا بهروزی حسین خانی عضو هیات امنای قرارگاه جهادی امام حسین (ع) و رئیس ستاد سلامت این قرارگاه در کشور در حاشیه مراسم گفت:قرارگاه جهادی امام حسین(ع) زیر مجموعه بنیاد فرهیختگان ایران هست و در مدت شیوع ویروس کرونا در کشور سعی بر آن داشته تا در کنار دستگاه های درگیر با این بیماری برای تهیه لوازم بهداشتی و تشخیصی و همچنین کمک به اقشار آسیب دیده فعالیت های وسیعی در سطح کل کشور انجام دهد.

وی افزود:در استان کهگیلویه و بویراحمد با رایزنی های انجام شدت در چند مرحله اقلام بهداشتی و تشخیصی تهیه و توزیع شده است و این کمک ها تا از بین رفتن کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

بهروزی در خصوص مراسم ضیافت امشب گفت:این ضیافت به مناسبت تولد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت برای تجلیل و قدردانی از پاکبانان شهر یاسوج که از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند و در این مدت شیوع ویروس کرونا با تمام توان در راستای وظایف خود فعالیت کردند و جزء مشاغل پرخطر در زمان شیوع این بیماری به شمار می آیند برگزار شد.

رئیس ستاد سلامت قرارگاه جهادی امام حسین(ع) گفت: 110نفر از پاکبانان شهرداری به نمایندگی از کل پاکبانان شهر یاسوج که تعداد آن ها بالغ بر 250 نفر هست دعوت شدند و به خاطر رعایت فاصله اجتماعی و بسته های ارزاق برای بقیه این زحمتکشان ارسال شد.این کمک ها با مشارکت اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و تقبل 110 مورد از این کمک ها به صورت نقدی و همچنین بسته معیشتی ارزاق توزیع شد.

لازم به ذکر است در این مراسم به همه پاکبانان دعوت شده از طرف قرارگاه جهادی امام حسین (ع) لوح تقدیر نیز اهدا شد.