اعتراف به ۲۵ فقره سرقت محتویات خودرو
اعتراف به ۲۵ فقره سرقت محتویات خودرو
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار محتویات داخل خودرو با ۲۵ فقره سرقت در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ سردار کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این خبر،اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بویر احمد ،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، یک سارق حرفه ای و سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بویراحمد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

مصطفایی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۲۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و مقادیری اموال مسروقه شامل ۱۵ حلقه لاستیک و رینگ اسپرت، ۴دستگاه ضبط و ۴دستگاه باند مارک، از آن کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست:خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.