علی پوزش گفت: برای همکاری و حمایت از ایده ها و طرح های خیرین کار افرین آماده هستیم .
علی پوزش گفت: برای همکاری و حمایت از ایده ها و طرح های خیرین کار افرین آماده هستیم .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه- فرماندار کهگیلویه با اعلام رضایتمندی از تلاشهای کمیته امداد گفت : کمیته امداد در راستای فقر زدایی و حل مشکلات مددجویان تحت پوشش خود تلاش می کند وما نیز به نوبه خود حمایت خود را در راستای اهداف کمیته امداد انجام داده ومی دهیم. در نشست فرماندارکهگیلویه با  معاون اشتغالزایی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه- فرماندار کهگیلویه با اعلام رضایتمندی از تلاشهای کمیته امداد گفت : کمیته امداد در راستای فقر زدایی و حل مشکلات مددجویان تحت پوشش خود تلاش می کند وما نیز به نوبه خود حمایت خود را در راستای اهداف کمیته امداد انجام داده ومی دهیم.
در نشست فرماندارکهگیلویه با  معاون اشتغالزایی کمیته امداد استان بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین کار آفرین برای اشتغالزایی و منبع درآمد پایدار در جامعه تاکید شد.
فرماندار کهگیلویه  با اشاره به معضل بیکاری در کل کشوراشاره و تصریح کرد: مشکلات معیشتی مردم باید به‌صورت ریشه ای حل و فصل گشته وباید با مدیریت و برنامه ریزی لازم افق دید بلند مدتی را برای اشتغالزایی  درجوانان بخصوص  قشر کم برخوردار جامعه  در نظر گرفت.

علی پوزش اظهار داشت:فرمانداری کهگیلویه آمادگی خود را برای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های کارآفرینان خیر اعلام می کند.

گفته می شود با حمایت فرماندار کهگیلویه مقرر شد که فرمانداری مکانی  مناسب  جهت راه اندازی کارگاههای تولیدی در راستای اشتغالزایی قشر کم برخوردار و تحت پوشش شهرستان کهگیلویه در اختیار خیرین کار آفرین “موسسه عترت بوتراب”  قرار دهد.

رحیمی نیا معاون اشتغالزایی کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در این جلسه ضمن تقدیر از فرماندار ابراز امیدواری کرد  با راه اندازی این کارگاهها 100نفر اشتغالزایی دربخش ایتام شهرستان خواهیم داشت.