عملیات اجرایی کمربندی سوم دهدشت آغاز شد + تصاویر
عملیات اجرایی کمربندی سوم دهدشت آغاز شد + تصاویر
سخنگوی شورای شهر دهدشت، گفت: باهمکاری مالکین حریم کمربندی سوم و نیز ادارات خدمات رسان، احداث پروژه کمربندی سوم وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، طاهر پاداش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فریاد جنوب با اشاره به حواشی مراسم کلنگ‌زنی کمربندی سوم در فضای مجازی، اظهار کرد: باهمکاری مالکین حریم کمربندی سوم و نیز ادارات خدمات رسان، احداث پروژه کمربندی سوم وارد فاز اجرایی شد.

سخنگوی شورای ششم دهدشت، افزود: باتوجه به نظارت مستقیم اعضای شورای شهر جهت سرعت بخشیدن به پروژه کمربندی تلاش می‌کنیم که این پروژه حیاتی بدون از وقفه کاری به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: در چارچوب مقررات و ضوابط قانونی با مالکین حریم کمربندی جلساتی برگزار می‌شود تا حق و حقوق آنها رعایت شود و مطمئن باشید که تمامی حقوق مالکین در نظر گرفته می‌شود.

پاداش با اشاره به اهمیت اجرای کمربندی سوم، عنوان کرد: تنها راه خروج شهر دهدشت از بن‌بست، رکود اقتصادی، جلوگیری از مهاجرت معکوس شهروندان و عدم رغبت به ساخت و ساز در این شهر با اجرای پروژه کمربندی سوم به پایان می‌رسد.

وی اضافه کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر دهدشت تلاش کرد تا قبل از شروع فصل بارش و کشت محصولات کشاورزی در محدود کمربندی سوم عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کند و امروز بصورت رسمی اجرای این پروژه آغاز شد.

سخنگوی شورای شهر دهدشت، بیان کرد: اجرای احداث این پروژه شامل خاکبرداری، تسطیح، بسترسازی و خاکریزی بوده که عملیات اجرایی در مناطقی که آزادسازی شده شروع می‌شود و در این فاصله زمانی در نشست با مالکین نسبت به آزادسازی سایر نقاط اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم راز ماندگاری و نیک‌نامی در این دنیا است، خاطرنشان کرد: شورای شهر دهدشت از تمامی کسانی که در جهت اجرای این پروژه و توسعه شهری می‌توانند کمکی کنند درخواست همکاری می‌کنیم.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب