غلام نژاد باشد یا نباشد یک پزشک متخصص است ورسالتش گرفتنی نیست ولی با آینده سلامت و رویش دوباره جوانه چه می کنید
غلام نژاد باشد یا نباشد یک پزشک متخصص است ورسالتش گرفتنی نیست ولی با آینده سلامت و رویش دوباره جوانه چه می کنید
خبربسیار ساده است.سازنده خبر هم مشخص وهدف نیز مشخص تر!! آتش سوزی !!!!دربیمارستان شهید جلیل یاسوج؛

به گزارش فریاد جنوب این نطلب ارسالی از یک مخاطب است و درجداین نطلب در سایتوخبری فریاد جنوب مبنی بر تایید و یا رد آن‌نیست
«سلامت استان محصور درمیان اغراض شخصی ومنفعت طلبی»

تعدادی کارتن خالی درزیر راه پله اضطراری دراتاقی دارای درب وقفل،دچار آتش سوزی(بخوانید آتش زدن )گردید.
اگرچه چیزمهمی نبود وهیچ گونه خسارت مالی وجانی نداشته است ولی هدف فقط ایجاد رعب ووحشت وتشویش اذهان وتلقین بی اعتمادی به بیماران ومردم استان می باشد که دراین فضای غبارآلود محقق گردد.
دکتر غلام نژاد ،رئیس دانشگاه یک شخص است وتاکنون هم نشان داده که مدیریتی نوین بدون حاشیه وکارآمد ولدون دخالت سیاسیون راپایه گذاری نموده وبرسر اهداف خویش وآرمانهای دولتی انقلابی مانده وهزینه ها هم داده است.
اما عده ای مغرض وبی تقوا درپی منافع دنیایی پبرای چندصباحی بیشتر ماندن براریکه قدرت از هیچ کوششی برای زمین گیر کردن سیستم سلامت دریغ نکرده اند.
آنهایی که این روزها دم از رفتن غلام نژاد می زنند هر روز دنبال بهانه ای برای ایجاد جویاس وناامیدی وبی اعتمادی دردانشگاه می کنند وهرروز درمحافل خویش وعده روزهای آینده را برای رسیدن به آرمانهای تهی خویش می دهند.
دغدغه اینان نه دین ونه دنیای مردم است که سلامت هم بخشی از آن می باشد.
تیترهای مغرضانه زیر را مرور کنید؛قتل نافرجام دردانشگاه علوم پزشکی(دعوای دوکارمند)،پایین کشیدن عکس امام ورهبری از اتاق رئیس دانشگاه،انفجار کپسول آتش نشانی دربیمارستان امام سجاد یاسوج ،آتش سوزی دربیمارستان شهید جلیل یاسوج،………ودرآخر آتش زدن جویای کار دردفتر رئی دانشگاه احتمالا ویا خودکشی دردانشگاه درآینده نزدیک!!!!
این سلسله وقایع همه حکایت از یک سناریویی دارد که عده ای مغرض که روزی دانشگاه استان حیات خلوتشان برای آینده سیاسی شان شده بود،امروز دستشان کوتاه وخرما برنخیل است.
دم خروس مغرضان بیرون زده است .بهتر است یک درصد هم احتمال بدهند که که روز جزایی هست وسلامت مردم نباید به مقتل منفعت طلبی آنها برود.
غلام نژاد باشد یا نباشد یک پزشک متخصص است ورسالتش گرفتنی نیست ولی با آینده سلامت و رویش دوباره جوانه چه می کنید.
بهتراست تادیر نشده به آغوش مردم برگردید وازرفتارهای مخرب دست بردارید و کمک کنید تا سیستم سلامت پدران ومادران وفرزندانمان اصلاح گردد که هنوز هم دیر نیست.
ازاستاندارمحترم استان وتمام دلسوزان نظام تقاضا می شود که آغوش خودرا برای مغرضان ومجیزگویان محفلی که روزانه به طرفداران خویش وعده های خرمنی و تخریبی درمسیر سلامت می دهند،باز نکنند واجازه ندهند مغرضان،فضای استان را غبارآلود وبیشترازاین با سلامت مردم استان بازی نکنند.
سلامت حلیم سرد شده وبازیچه مغرضان منفعت طلب دراین شهرآشوب نیست ودم خروس شما با اظهارنظرهایتان بیرون زده است.
هنوز دیر نشده است.!!

.