فراخوان فعالان اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد برای ثبت نام ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی
فراخوان فعالان اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد برای ثبت نام ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد فعالان اقتصادی ر ا برای ثبت نام دریافت ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی فراخواند . به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل ، محمد علی غفاری در نشست با معاونان و روسای امور دراین اداره کل با بیان اینکه در راستای اجرای طرح جامع مالیاتی […]

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد فعالان اقتصادی ر ا برای ثبت نام دریافت ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی فراخواند .
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل ، محمد علی غفاری در نشست با معاونان و روسای امور دراین اداره کل با بیان اینکه در راستای اجرای طرح جامع مالیاتی و هوشمندسازی مالیات گام دیگری از خدمات آنلاین به مودیان مالیاتی از طریق ثبت ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی فراهم شده است،افزوداجرای این طرح سهولت درکارفعالان اقتصادی و ارائه خدمات متقابل را به دنیال دارد .
مدیر کل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد که با عنایت به اجرای سراسری طرح ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی در سراسر کشور، مودیان متایاتی می بایست در اسرع وقت با مراجعه به سامانه tax.gov.ir نسبت به فعال نمودن ابلاغ الکترونیک با استفاده از رمز عبور شخصی اقدام فرمایید.
وی جلوگیری از مراجعه حضوری ;کاهش هزینه ها صرقه جویی در وقت و دریافت اوراق مالیاتی بصورت هوشمندو مطمئ« از جمله مزایای این طرح است.
مراحل ثبت درخواست ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی;
1. مراجعه به سامانه register.tax.gov.ir
2. ورود به سامانه کاربری مودی مالیاتی با استفاده از رمز شخصی
3. انتخاب ابلاغ الکترونیک از نوار سمت راست
4. فعال سازی ابلاغ الکترونیک از ستون سمت چپ جدول اطلاعات مودی مالیاتی
5. انتخاب کادرهای درخواست ارسال پیامک و تایید صحت اطلاعات
6. کلیک بر روی گزینه تایید اطلاعات و درخواست.

  • نویسنده : رضا قهرمانی فر