«فراخوان مهربانی برای کمک به زلزله زدگان سی سختی»ایرانی برای ایرانی
«فراخوان مهربانی برای کمک به زلزله زدگان سی سختی»ایرانی برای ایرانی

«فراخوان مهربانی برای کمک به زلزله زدگان سی سختی»ایرانی برای ایرانی دفتر وستاد نماز جمعه پاتاوه در فراخوانی با عنوان مهربانی، از مردم نوعدوست شهر وبخش پاتاوه خواست تا به مردم زلزله زده سی سخت کمک کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد نماز جمعه، به نقل از حجت الاسلام سیادت، امام جمعه منطقه پاتاوه […]

«فراخوان مهربانی برای کمک به زلزله زدگان سی سختی»ایرانی برای ایرانی

دفتر وستاد نماز جمعه پاتاوه در فراخوانی با عنوان مهربانی، از مردم نوعدوست شهر وبخش پاتاوه خواست تا به مردم زلزله زده سی سخت کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد نماز جمعه، به نقل از حجت الاسلام سیادت، امام جمعه منطقه پاتاوه در این باره بیان کرد: در زمان حاضر پتو، وسایل گرمایشی، لباس گرم، کنسروجات، چادر مسافرتی، اقلام مورد نیاز همشهریان زلزله زده در شهر سی سخت است.

حجت الاسلام سیادت خاطرنشان کرد:نیکوکاران پاتاوه ای ومناطق اطراف این اقلام وکمک های نقدی خود را به دفتر امام جمعه بخش پاتاوه از توابع شهر ستان دنا به آدرس: پاتاوه خیابان امام خمینی (ره) پشت ساختمان بخشداری دفتر امام جمعه

حجت الاسلام والمسلمین سیادت بیان داشت: مردم برای پرداخت کمک های نقدی نیز می توانند از طریق شماره حساب 0114135620003 بانک ملی ایران اقدام کنند.

شماره تماس امام جمعه پاتاوه:09163922492

زمین لرزه ای به بزرگی 5 و 6 دهم ریشتر حدود ساعت 22 و 5 دقیقه 29بهمن ماه جاری شهر سی سخت وبخش پاتاوه را لرزاند و در بعض از شهرهای اصفهان نیز احساس شد. این زمین لرزه قریب به 40 مصدوم بر جا گذاشته است.

  • منبع خبر : روابط عمومی نهاد نمازجمعه پاتاوه