به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب  فرماندار بویراحمد  تنها فرمانداری بود که در همایش  همدلی در سایه سار چله عزت سخنرانی کرد ، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه قرار گرفته است و مقایسه پیشرفت های قبل و بعد از انقلاب گویای آن است، قبل از انقلاب تنها 3 روستا برق داشت، امروز […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب  فرماندار بویراحمد  تنها فرمانداری بود که در همایش  همدلی در سایه سار چله عزت سخنرانی کرد ، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه قرار گرفته است و مقایسه پیشرفت های قبل و بعد از انقلاب گویای آن است، قبل از انقلاب تنها 3 روستا برق داشت، امروز همه روستاها داری برق و گاز و آب هستند، جمعیت 20تا 49سال ما بیش از 90درصد با سواد هستند.
شاهرخ کناری بیان کرد: در مناطق کوهستانی بیش از 30 مدرسه تک دانش آموز دارد و هیچ دانش اموزی از تحصیل به دور نیست، اما این استان با وجود قرار گرفتن در مسیر پیشرفت آفت هایی دارد که از جمله آن جزیره ای عمل کردن، منیت و خودخواهی و طایفه گرایی است که موجب تفرقه بین مردم و مسئولان شده است.
وی افزود: تاب آوری ما در برخی مواقع کم است و نقد ها را تحمل نمی کنیم، از ظرفیت های جوانان و دانشجویان و بانوان کمتراستفاده کرده ایم.
کناری ادامه داد: به اتفاق سپاه فتح پروژه هایی را در سطح شهرستان بویراحمد انجام داده ایم که با همدلی صورت گرفت و نتایج خوبی به همراه داشته است.
فرماندار بویراحمد در پایان گفت: کهگیلویه و بویراحمد استان زیبا با ظرفیت های بیشمار است و نشست کشوری فرمانداران، استانداران و سرمایه گذاران باید در استان ما صورت گیرد و ظرفیت ها معرفی شود