فرماندار دنا:کانال کشاورزی ”کریک” ساماندهی می شود/این دهستان منطقه ویژه گردشگری است
فرماندار دنا:کانال کشاورزی ”کریک” ساماندهی می شود/این دهستان منطقه ویژه گردشگری است
پناهی در حاشیه این بازدید گفت:امروز صنعت تولید ما وابسته به مردان زحمت کش روستایی بوده که علاوه بر معیشت خانواده اقلام مورد نیاز اقشار مختلف را فراهم می کنند.

فریاد جنوب_عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا به همراه جمعی از مسعولین شهرستانی از دهستان توریستی کریک بازدید کرد.

به گزارش فریاد جنوب فرماندار دنا به همراه بخشدار مرکزی،مدیر جهاد کشاورزی دنا از اراضی کشاورزی کل کل عباس آباد کریک بازدید کردند.

پناهی در حاشیه این بازدید گفت:امروز صنعت و تولید ما وابسته به مردان زحمت کش روستایی بوده که علاوه بر معیشت خانواده اقلام مورد نیاز اقشار مختلف را فراهم می کنند.

نماینده عالی دولت در دنا گفت: علاوه بر دهگردشی امروز براساس درخواست اهالی در روستای مذکور برای رفع مشکلات کانال های کشاورزی آمده ایم تا از نزدیک براساس مشاهدات عینی تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

فرماندار دنا با هدف رفع مشکلات روستانشینان گفت:اولویت اصلی ما با نگاه اجرای خدمات روستایی به منظور حمایت اشتِغال و تولید و جلوگیری از مهاجرت بی رویه به مناطق شهری بوده است.لذا با توجه به موقعیت بکر گردشگر پذیر ساماندهی و احداث کانال کشاورزی ضروری است.

وی از این دهستان به عنوان منطقه ویژه گردشگری یاد کرد و گفت:برای رونق گردشگری در این دهستان زیبا تدابیر لازم را خواهیم اندیشید.

پناهی درادامه بازدید از بافت روستا اظهار داشت و گفت: با توجه به سنتی و قدیمی بودن کانال های کشاورزی در صورت بودن اعتبار با تخصیص منابع اعتباری لازم در آینده نزدیک رفع خواهد شد.