فرماندار دنا/نشست اضطراری برای ساماندهی پمپاژ ده پایین/تمام تلاش خود را برای حل مشکل آب کشاورزی خواهیم کرد
فرماندار دنا/نشست اضطراری برای ساماندهی پمپاژ ده پایین/تمام تلاش خود را برای حل مشکل آب کشاورزی خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،عبدالحمید پناهی در حاشیه بازدید از روستای ده پایین و درب کلات سادات محمودی اظهار داشت و گفت نوبتی باشد نوبت روستای ده پایین و درب کلات است که ویژه در دستور کار قرار گرفته است. فرماندار دنا در جمع اهالی روستای ده پایین گفت:چهره های کشاورزان را که نگاه […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،عبدالحمید پناهی در حاشیه بازدید از روستای ده پایین و درب کلات سادات محمودی اظهار داشت و گفت نوبتی باشد نوبت روستای ده پایین و درب کلات است که ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار دنا در جمع اهالی روستای ده پایین گفت:چهره های کشاورزان را که نگاه میکنیم نشان از صداقت، ساده زیستی می باشد که بیش از همه چیز انتظارات آنها باید برآورده گردد.
پناهی با اشاره احداث پمپاژ ۲۰ساله این روستا گفت:رودخانه خروشان خرسان در کنار دست با فاصله ۵متری از این روستا می گذرد،که در زمان گذشته نظام جمهوری اسلامی برای ساماندهی کشاورزان پمپاژی را احداث ولی به دلایلی تاکنون فعالیت نداشته که یکی از نگرانی‌های عمومی راه اندازی مجدد بوده است.
فرماندار دنادر ادامه با توضیح خواستن از جهاد کشاورزی اظهار داشت و گفت:این مردم نیازمند حمایت بوده قطعا انتظاراتی دارند و نیاز هست که جهاد کشاورزی با تدابیر لازم شرایط را طوری تسهیل کنند که مردم بتوانند از مزایای آنها استفاده کنند و به همین منظور در روزهای آینده جلسه هماهنگی و رفع موانع در خصوص مشکلات پمپاژ ده پایین در فرمانداری تشکیل می گردد.
در ادامه از نقاط مدنظر روستاهای ده پایین و درب کلات بازدید پیشنهاد ۵۰۰میلیون تومانی و ۳۵۰میلیون تومانی با هدف اولویت گذاشتن طرح هادی داده شد.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب