فرماندار شهرستان بویراحمد؛ بهانه ای برای راکدماندن پروژه ها نمی پذیرم
فرماندار شهرستان بویراحمد؛ بهانه ای برای راکدماندن پروژه ها نمی پذیرم

در جلسه شورای برنامه ریزی فرماندار بویراحمد در ادامه افزود: ۱۰۴ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان در این جلسه توزیع اعتبارات داریم که رقم درشت و بزرگی است و هیچ دستگاهی با مشکل اعتبار مواجه نیست. پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب  ،جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد صبح امروز با حضور نماینده  مردم بویراحمد و […]

در جلسه شورای برنامه ریزی

فرماندار بویراحمد در ادامه افزود: ۱۰۴ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان در این جلسه توزیع اعتبارات داریم که رقم درشت و بزرگی است و هیچ دستگاهی با مشکل اعتبار مواجه نیست.

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب  ،جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد صبح امروز با حضور نماینده  مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و معاونین وی ، جمعی از مدیران کل و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی فریاد جنوب ، فرماندار بویراحمدگفت: مدیران هیچ‌ بهانه‌ای برای ماندن پروژه‌ها بر زمین ندارند.

شاهرخ کناری صبح امروز در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بوبراحمدکه با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به توزیع اعتبارات شهرستان اشاره و اظهار کرد: فکر کنم دستگاهی نباشد که دیگر مشکل بی پول داشته باشد.

فرماندار بویراحمددر ادامه افزود: ۱۰۴ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان در این جلسه توزیع اعتبارات داریم که رقم درشت و بزرگی است و هیچ دستگاهی با مشکل اعتبار مواجه نیست.
کناری با تاکید بر اینکه بهانه‌ی برای اینکه فلان پروژه‌ی بر روی زمین بماند، وجود ندارد، افزود: در ۲۶ فصل و بین ۳۴۰ پروژه اعتبارات توزیع می‌شود.

وی افزود: ۳۳ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن ملی، ۷ میلیارد تومان از محل ارتقای شاخص و همچنین ۷۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات متوازن توزیع می شود.

فرماندار بویراحمدگفت: ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات بالاعوض با بهره ۴ درصد که برای ۵ هزار واحد مسکونی فرسوده و زلزله زده به بانک‌های ما ابلاغ شده است.

کناری تصریح کرد: ۸ میلیارد تومان از محل بحران به ادارات که در زلزله ۵.۲ ریشتر آسیب دیده‌اند، توزیع می شود.

وی اعتبارات شهرداری‌های شهرستان بویراحمد را خوب ارزیابی کرد و گفت: ۲۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری یاسوج اختصاص داده شد و به شهرهای کوچک‌تر ما نیز اعتبارات خوبی اختصاص دادیم، به طور مثال شهرداری لوداب ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد.

فرماندار بویراحمد گفت: اعتبارات بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد ۱۵ میلیارد تومان است که ۱۵۰ روستا از این محل طرح هادی روستایی آنان اجرا می‌شود.

کناری افزود: ۱۰۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل تملک‌دارایی اعتبارات توزیع می‌کنیم.

وی به اعتبارات ورزش شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد ۷ میلیارد تومان اعتبار دارد.

کناری گفت: توقع تمام ادارات را در توزیع اعتبارات برآورده کردیم.